gtamaster Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Geplaatst: 6 december 2004 zet anders vats die auto daar neer doe dan de missie en dan lukt het misschien??????? :huh: Reageren
Puke Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Geplaatst: 7 december 2004 en als je de missie eerst een keer laat mislukken en dan nog een keer probeert? of als je een keer maddogg afschiet voordat ie springt ofzo. Het is blijkbaar een bugje. Zoals ook al in andere topics besproken, kan dat aan heel veel dingen liggen, zelfs de kleren die je draagt. Probeer eens wat verschillende dingen, misschien eerst een andere missie doen ofzo. Reageren
nickdezot Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Geplaatst: 7 december 2004 hier heb ek maar in ding op te zegge :huh: kl*te <_< Reageren
barttraas Geplaatst: 7 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2004 kan dat aan je kleren liggen ik zal het eens proberen Reageren
barttraas Geplaatst: 8 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2004 i8k heb andere kleren gebrobeert enopnieuw ge save't maar nix werkt Reageren
BrokenTable Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Geplaatst: 8 december 2004 Heb even gezocht op internet. Probleem komt vaker voor. Sommigen zeggen dat er geen oplossing is. 1 van de oorzaken kan zijn dat de riot-cheat gebruik is. Iemand anders heeft het ook gehad. Heeft de missie heel vaak gestart en opgeslagen en side-missies (ambulance e.d.) gedaan. Daarna had hij tijd genoeg om de auto te halen. Reageren
barttraas Geplaatst: 8 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2004 Heb even gezocht op internet. Probleem komt vaker voor.Sommigen zeggen dat er geen oplossing is. 1 van de oorzaken kan zijn dat de riot-cheat gebruik is. Iemand anders heeft het ook gehad. Heeft de missie heel vaak gestart en opgeslagen en side-missies (ambulance e.d.) gedaan. Daarna had hij tijd genoeg om de auto te halen. hoe bedoel je riot cheat en moet ik dannu ambulance en politie missies gaan doen S: Reageren
De Gta Master Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Geplaatst: 9 december 2004 Heb even gezocht op internet. Probleem komt vaker voor.Sommigen zeggen dat er geen oplossing is. 1 van de oorzaken kan zijn dat de riot-cheat gebruik is. Iemand anders heeft het ook gehad. Heeft de missie heel vaak gestart en opgeslagen en side-missies (ambulance e.d.) gedaan. Daarna had hij tijd genoeg om de auto te halen. hoe bedoel je riot cheat en moet ik dannu ambulance en politie missies gaan doen S: Het licht nooit aan de cheats , healt/armor no cops of wapens maar wel aan speciale cheats die egt iets veranderen en als je geen cheats hebt gebruik vette pech ;/ als je alles hebt geprobeerd en het nog niet werkt ik usde altyd af en toe healt cheats heb geen zin om alles 300x over te doen en het is een bug die ik niet had Reageren
BrokenTable Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Geplaatst: 9 december 2004 Heb even gezocht op internet. Probleem komt vaker voor.Sommigen zeggen dat er geen oplossing is. 1 van de oorzaken kan zijn dat de riot-cheat gebruik is. Iemand anders heeft het ook gehad. Heeft de missie heel vaak gestart en opgeslagen en side-missies (ambulance e.d.) gedaan. Daarna had hij tijd genoeg om de auto te halen. hoe bedoel je riot cheat en moet ik dannu ambulance en politie missies gaan doen S: Als je niet weet wat de riot-cheat is, zul je hem ook wel niet gebruikt hebben. Je hoeft die side-missies niet te doen. Jij zit vast, ik niet :-) Ik zeg alleen dat het bij iemand anders de oplossing is geweest. Dat wil niet zeggen dat het bij jouw ook de oplossing is, maar als je het niet probeert weet je het nooit. Reageren
barttraas Geplaatst: 10 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2004 Heb even gezocht op internet. Probleem komt vaker voor.Sommigen zeggen dat er geen oplossing is. 1 van de oorzaken kan zijn dat de riot-cheat gebruik is. Iemand anders heeft het ook gehad. Heeft de missie heel vaak gestart en opgeslagen en side-missies (ambulance e.d.) gedaan. Daarna had hij tijd genoeg om de auto te halen. hoe bedoel je riot cheat en moet ik dannu ambulance en politie missies gaan doen S: Als je niet weet wat de riot-cheat is, zul je hem ook wel niet gebruikt hebben. Je hoeft die side-missies niet te doen. Jij zit vast, ik niet :-) Ik zeg alleen dat het bij iemand anders de oplossing is geweest. Dat wil niet zeggen dat het bij jouw ook de oplossing is, maar als je het niet probeert weet je het nooit. wat krijg je of wat geberurt er met de riot cheat Reageren
-Richard- Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 Heb ookal zelfmoord gepleegt? daarmee bedoel ik of je zelf al dood bent gegaan. Want dan beging in het ziekenhuis, en laat het spel alles weer ff. Misschien dat het dan lukt. Reageren
BrokenTable Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 wat krijg je of wat geberurt er met de riot cheat * * * * SPOLIER * * * * Dan gaan de mensen rellen. Er komt rook uit huizen. Auto's zijn allemaal bijna kapot en ontploffen steeds. Agenten worden vermoord. Mensen plunderen huizen (lopen met TV's e.d. op straat). Bovenstaande gebeurt iig na de missie Riot en de cheat zal hetzelfde effect hebben denk ik. Of er ook rook uit de huizen komt weet ik niet, maar plunderingen zullen er wel plaats vinden, anders is er weinig riot over. Reageren
love the gang Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Geplaatst: 12 december 2004 Hier zijn nog topics over. Gebruik de ZOEKMACHINE SLOTJE Reageren
BrokenTable Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Geplaatst: 12 december 2004 Hier zijn nog topics over.Gebruik de ZOEKMACHINE Ook over het cutscene probleem van deze missie? Reageren
barttraas Geplaatst: 13 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2004 Hier zijn nog topics over.Gebruik de ZOEKMACHINE Ook over het cutscene probleem van deze missie? ja op de zoekmachine kan ik nix inden stuur me maar een pb met de link als jij weet waar er wel staan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.