Jump to content

madd dogg

barttraas

Recommended Posts

Hier zijn nog topics over.

Gebruik de ZOEKMACHINE

Ook over het cutscene probleem van deze missie?

ja op de zoekmachine kan ik nix inden stuur me maar een pb met de link als jij weet waar er wel staan

Over jouw probleem is verder niets te vinden voor zover ik weet. Maar love the gang reageerd niet meer, wellicht dat hij nog wel een topic weet.

Delen op andere websites

• Reacties 63
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• barttraas

13

• BrokenTable

11

• i kill ryder!

3

• barry

2

Hier zijn nog topics over.

Gebruik de ZOEKMACHINE

Ook over het cutscene probleem van deze missie?

ja op de zoekmachine kan ik nix inden stuur me maar een pb met de link als jij weet waar er wel staan

weet er iemand of ik dan toevallig wel verder kanmet missies don want ik kan er nou geneen meer doen en nu begint het spel beetje saai te wporden ik kan nx meer omdat die missie met madd dogg niet lukt

Delen op andere websites

ik heb al een keer eerder gezegd voordast je die missie begint zet dan die auto daar vast neer (je kunt altijd proberen ik weet niet of het lukt)

Ik denk niet dat die auto er al staat. Buiten die missie heb ik namelijk geen enkele missie met dozen zien rijden.

Daarnaast komen de voertuigen voor een missie altijd pas na het starten van de missie (CJ begint daar zelfs nog een keer tegenover Ryder over bij de missie Robbing Uncle Sam. Iets van hoe het kan dat zie bus voor de deur staat terwijl hij er nog niet was toen hij aan kwam lopen :-) )

@barttraas: heb je nu al een keer geprobeerd die taxi / pimping / ambulance / politie / brandweer missies te doen?

Delen op andere websites

ik weet wat er met ambulance en taxi en pimping missies moet gebeuren, maar wat moe tje doen bij politie en/of brandweer missies??

Bij politie moet je daders doorschieten en bij de brandweer... ja, branden blussen!

Delen op andere websites

NEE IK HEB GEEN CHEATS GEBRUIKT WANT DAN VINDT IK HET NIET MEER LEUK ;)

gatver caps lock uit a.u.b

we proberen je te helpen ja?

ok het enige wat cheats doen zijn gewoon de 100 procent niet hebben

das alles

Ok alles op een rijtje

dus je start je missie

Bekijkt de cutscene

en whii hij valt?

lijkt erop dat hij gewoon zen leven beu is :lol: :lol: :lol:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...