BrokenTable Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2004 Hier zijn nog topics over.Gebruik de ZOEKMACHINE Ook over het cutscene probleem van deze missie? ja op de zoekmachine kan ik nix inden stuur me maar een pb met de link als jij weet waar er wel staan Over jouw probleem is verder niets te vinden voor zover ik weet. Maar love the gang reageerd niet meer, wellicht dat hij nog wel een topic weet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2004 idd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barttraas Geplaatst: 13 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 december 2004 Hier zijn nog topics over.Gebruik de ZOEKMACHINE Ook over het cutscene probleem van deze missie? ja op de zoekmachine kan ik nix inden stuur me maar een pb met de link als jij weet waar er wel staan weet er iemand of ik dan toevallig wel verder kanmet missies don want ik kan er nou geneen meer doen en nu begint het spel beetje saai te wporden ik kan nx meer omdat die missie met madd dogg niet lukt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JBm* Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2004 raar ik had gewoon genoeg tijd om naar die auto te rennen en hem te redden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtamaster Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2004 ik heb al een keer eerder gezegd voordast je die missie begint zet dan die auto daar vast neer (je kunt altijd proberen ik weet niet of het lukt) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2004 ik heb al een keer eerder gezegd voordast je die missie begint zet dan die auto daar vast neer (je kunt altijd proberen ik weet niet of het lukt) Ik denk niet dat die auto er al staat. Buiten die missie heb ik namelijk geen enkele missie met dozen zien rijden. Daarnaast komen de voertuigen voor een missie altijd pas na het starten van de missie (CJ begint daar zelfs nog een keer tegenover Ryder over bij de missie Robbing Uncle Sam. Iets van hoe het kan dat zie bus voor de deur staat terwijl hij er nog niet was toen hij aan kwam lopen :-) ) @barttraas: heb je nu al een keer geprobeerd die taxi / pimping / ambulance / politie / brandweer missies te doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Savage Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 ik weet wat er met ambulance en taxi en pimping missies moet gebeuren, maar wat moe tje doen bij politie en/of brandweer missies?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 ik weet wat er met ambulance en taxi en pimping missies moet gebeuren, maar wat moe tje doen bij politie en/of brandweer missies?? Bij politie moet je daders doorschieten en bij de brandweer... ja, branden blussen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
:-Bloodstorm-: Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 NEE IK HEB GEEN CHEATS GEBRUIKT WANT DAN VINDT IK HET NIET MEER LEUK gatver caps lock uit a.u.b we proberen je te helpen ja? ok het enige wat cheats doen zijn gewoon de 100 procent niet hebben das alles Ok alles op een rijtje dus je start je missie Bekijkt de cutscene en whii hij valt? lijkt erop dat hij gewoon zen leven beu is :lol: :lol: :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 Het dating probleem is volgens Take2 op deze manier op te lossen. Heel misschien werkt het ook bij dit probleem. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
love the gang Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 brokentable ga je stoppen mijn INTERESANTE onderwpen te closen want ik vind het niet de max waarom jij dat doet dank u Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
patrickvb Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 Ik heb het antwoord!@ ik stuurde een mail naar take2. als je een cheat hebt gebruikt komen die bugs tevoorschijn. dus begin opnieuw zonder cheats Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta boy Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 aha nou bedankt want ik heb ook cheats gebruikt dus healf cheat en voertuigen en wepons en ik heb geen zin weer over nieuw te moeten beginnen mot ik weer die kut missie van og doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
i kill ryder! Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 he op welk eiland is dit misschien kan ik je helpen <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 he op welk eiland is dit misschien kan ik je helpen <_< Las Venturas.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.