.Sharingan Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Beste, Ik heb per ongeluk mijn Prullebak verwijderd, hoe krijg ik deze terug. Want mijn bedoeling was eigenlijk om op 'Prullenbak leegmaken' te klikken. Help, Anyone ? Reageren
Eros Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Het is normaal onmogelijk om je prullenbak te verwijderen, dus je hebt waarschijnlijk een snelkoppeling verwijdert. Om hem terug te vinden ga je gewoon naar 'Deze Computer' en de tekst vanboven waar 'Deze Computer' staat verander je in 'Prullenbak'. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Ga naar configuratiescherm ->beeldscherm. Klik op het tabblad "bureaublad", en klik op "bureaublad aanpassen. Klik vervolgens op "Standaardinstellingen herstellen". Als het goed heb je nu je prullenbak weer terug op het bureaublad. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Hey WhoopDiDoo. De prullenbak kun je niet van je PC verwijderen. Het is een deel van je systeem dat nodig is om het draaiende te houden. Je kunt hoogstend het icoontje hebben verwijdert, daarvoor kun je "dit" bericht doorlezen. Hopenlijk ben je hiermee een beetje geholpen, Succes ermee! Pennywise Reageren
.Sharingan Geplaatst: 14 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Staat er niet, ik heb Vista btw. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Enekele oplossingen: 1) Right-click your Desktop, select Personalize. 2) Select "Change desktop icons" under Tasks. 3) Check "Recycle Bin" option. 4) Click "OK" button bron: http://ca.answers.yahoo.com/question/index...06200543AAXjdgj Nog 1: http://forums.techarena.in/showthread.php?t=630027 Reageren
.Sharingan Geplaatst: 15 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 En in het nederlands. Reageren
-Niels- Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 1) Rechtermuisknop je bureaublad, druk op Prive (Of iets dergelijks) 2) Klik op "Veranderen bureau pictrogrammen" onder Tasks. (Tabblad Taken) 3) Vink "Recycle Bin" optie aan. 4) Klik op "OK" Reageren
Matiscus Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Welke ? Aan persoonlijke voorkeur aanpassen... en dan links kijken... daar staat dat ergens, bureaublad iconen aanpassen... Of iets dat erop lijkt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.