Blue Yoshi 97 Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 (bewerkt) Ik heb een filmpje gemaakt in San Andreas met Fraps. Hij duurt ruim 9 minuten, en is al meteen een paar GB... Wil iemand me helpen met hoe het verder met m'n filmpje moet?? Ik ben een verschikkelijk grote n00b op dit gebied... Die Fraps neemt maar ongeveer ¾ van m'n beeld op, misschien weet iemand daar iets op voor m'n volgende filmpje? Het is op zich niet ZO erg, maar wel storend...In de FAQ van Fraps staat iets van dat die maximaal 640x800zoveel kan opnemen ofzo... En in diezelfde FAQ staat dat ye ook geen geluid kunt opnemen, dus wil ik er wat liedjes in gooien, maar ya hoe doe ik dat? En ik kan voor geen meter met Windows Movie Maker omgaan, maar hij deelt die hele video's in kleine stukjes op van een paar seconden... Maar um...wat moet ik hier nou mee? Oftewel, ik heb de beelden maar met de rest MOETEN jullie me helpen, s'il vous plaît!!! Edit: Ik ben trouwens nog Die-Hard's tutorial aan het lezen dus van WMM snap ik al iets meer!11!1111!!11one!!shiftone!!!111!11 DoubleEdit: Sorry, iets te snel een topic aan gemaakt...Ik had niet in de Master Tutorial List gekeken... Bewerkt: 14 mei 2007 door Blue Yoshi 97 Reageren
kristof01 Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Ik vrees dat je het toch met Windows Movie Maker zult moeten doen. Ik zal het in stappen voor je uitleggen . Instructie afbeelding. 1. Start Windows Movie Maker. 2. Sleep je film naar de videotijdslijn van WMM. (1) 3. Wacht tot het laden gedaan is. 4. Selecteer nu ook je muziekbestand naar de tijdslijn, maar nu niet naar videolijn, maar de muzieklijn. (2) 5. Speel nu je filmpje af door op spatie te drukken. (Je zult zien dat je muziek en video gelijk oplopen, dit kun je wijzigen door je bestand in je muzieklijn op en neer te schuiven tot jij vind dat het goed oploopt met je viedeo.) 6. Sla je filmbestand nu op door op Film Opslaan te klikken (bovenaan) 7. Maak nu keuze uit je filmopties. 8. Je film wordt nu opgeslagen in de door jou aangeduiden map. Veel succes! Reageren
Galiorix Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 (bewerkt) Die Fraps neemt maar ongeveer ¾ van m'n beeld op, misschien weet iemand daar iets op voor m'n volgende filmpje? Het is op zich niet ZO erg, maar wel storend...In de FAQ van Fraps staat iets van dat die maximaal 640x800zoveel kan opnemen ofzo... Heb je in Fraps wel Full screen aangevinkt , dan zou hij echt alles full screen moeten opnemen. (weet niet welke versie je hebt?) Oja , het is 640x480 en 800x600 En als je Moviemaker nou helemaal niks vind , dan kan je altijd Sony Vegas gebruiken. In dit zelfde forum kan je tutorials vinden! Klik!! Bewerkt: 15 mei 2007 door Galiorix Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 15 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 533 maal dank, heren Maar in die FAQ van Fraps staat dat ie maar maximaal iets van 640x480 kan doen...Maar um...waar staat full screen? Reageren
Galiorix Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 ik weet niet welke versie jij heb , maar bij de Full version 2.8 kan je Half of Fullsize aanvinken , heb je dat gedaan? En het is als je de full version heb wel raar dat ie maar ¾ opneemt , want heb met andere resoluties ook geen probleem gehad Reageren
Kraay Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 Hier even een screenshot van waar het precies staat: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.