Jump to content

kan patch niet installeren

Recommended Posts

Geplaatst:

als ik op de patch klik staat er 'locate GTA:SA.exe' en als ik dat dan gedaan heb start hij met updaten dan stopt ie en zegt "old file doesn't exist" maar ik heb gwon de legale versie vandaag gekocht. ik heb alles geprobeerd maar 't lukt maar niet. Kan iemand helpe?

Geplaatst:

Zorg dat 'alleen lezen' staat uitgevinkt bij je GTA San Andreas map, dat doe door met de rechtermuisknop op de map te klikken en allebei de hokjes af te vinken, zo dus:

imgtoolscreen02oh1.jpg

Start nu het patch programmaatje op. Nu moet je de map waar je GTA San Andreas hebt geïnstalleerd selecteren. Normaal gesproken is dat C/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas.. Het kan ook dat jij hem ergens anders heb geïnstalleerd, dan moet je die map even opzoeken. :)

Succes!

• 1 maand later...
Geplaatst:
Zorg dat 'alleen lezen' staat uitgevinkt bij je GTA San Andreas map, dat doe door met de rechtermuisknop op de map te klikken en allebei de hokjes af te vinken, zo dus:

imgtoolscreen02oh1.jpg

Start nu het patch programmaatje op. Nu moet je de map waar je GTA San Andreas hebt geïnstalleerd selecteren. Normaal gesproken is dat C/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas.. Het kan ook dat jij hem ergens anders heb geïnstalleerd, dan moet je die map even opzoeken. :)

Succes!

ja, dat doe ik maar ik zie geen vinkje, maar een lichtgroen vakje, en als ik die wegklik op toepassen klik en dan oké, en dan opnieuw kijken of het er nog is staat hij weer aangevinkt:S kan iemand helpe plzz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...