.Antonio Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 (bewerkt) Ik post het maar in GFX Forum want Gangsta vroeg het ook in GFX Forum. Ik vond hem wel leip dus ik wilde weten wat jullie ervan vinden Filmpje: Alles is zelf gemaakt behalve die animatie daar achter enzo . Hij's wel een beetje kort . Bewerkt: 14 mei 2007 door .Antonio Reageren
Eros Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Ik post het maar in GFX Forum want Gangsta vroeg het ook in GFX Forum. Ik vond hem wel leip dus ik wilde weten wat jullie ervan vinden Filmpje: Alles is zelf gemaakt behalve die animatie daar achter enzo . Hij's wel een beetje kort . Leuk gedaan, het ziet eruit alsof het echt zou kunnen voorkomen in het intro filmpje van GTA IV. Het is inderdaad zoals je zelf zegt wat kort. Je kunt misschien een tweede versie maken waarin je verschillende korte filmpjes in verwerkt dan zou het nog mooier zijn. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Mooi filmpje! Jammer dat het zo kort is... Reageren
White Gold Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Ziet er goed uit Ik zal je wat tips geven . Maak het plaatje wat groter, betere soundtrack en doe er veel meer scenes in . BTW, maak er een tutorial van. Iig veel succes met het hopelijk betere en langere vervolg! Greetz, WG. Reageren
Rivel Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Dit is zo nice! Ga je heir een tut. van maken? Reageren
.Antonio Geplaatst: 15 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Bedankt voor al jullie reacties! Veel mensen vragen om een tutorial. Ik kan wel een wat duidelijkere tutorial ervan maken, maar ik denk dat niet veel mensen Adobe Premiere Pro gebruiken, dus het zou dan een beetje zinloos zijn... Reageren
Muay Thai Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 .Antonio echt nice gemaakt man hij is inderdaad kort zoals mensen hierboven zeggen alleen die stukken hoe je dat eruit hebt gehaald vind ik echt tof! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.