Jump to content

GTA IV Pre-order


TubS

GTA IV pre-order  

490 leden hebben gestemd

  1. 1. Ga je GTA IV pre-orderen?

    • Ja al gedaan op xbox 360
      30
    • Ja al gedaan op PS3
      49
    • Nee nog niet gedaan maar wel van plan
      112
    • Nee ik ga hem niet pre-orderen
      255


Recommended Posts

Nou een duidelijke vraag, ik denk laat ook weer eens iets van me horen, zeker nu GTA IV eraan komt waar ik wel naar uitkijk.

Ik heb hem al ge pre-ordert voor de Xbox en mijn vraag is: Doen jullie hetzelfde?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • IV trailer

    7

  • Gta-killer

    3

  • icep0wer

    3

  • -ScOrp1

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik ben er nog uit wat ik koop :?. PS3, Xbox360 of gewoon een nieuwe PC. Momenteel ben ik fan van het laatst genoemde. Dus ik denk dat ik wacht op de PC versie. Richt ook makkelijker :D.

Link to comment
Delen op andere websites

Jullie zijn allemaal wel heel gefocust op de PC-versie he?

Het is niet eens bevestigd of GTA-IV naar de pc komt, en als het wel gaat gebeuren heb je dus ook een next-gen pc nodig. Voor diegene die niet weten wat dat is... google het effe...

maar...

Ik zou niet verbaasd opkijken als hij niet eens op de PC uitkomt hoor. Dit spel vergt veel te veel van de PC.

Zeker van de huidige PC's.

En ik pre-order hem niet koop wel bij de Makro, vind het leuker om het doosje in de winkel te zoeken en dan kwijlend naar de kassa te lopen :bier:

Bewerkt: door Certified Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga GTA IV denk ik niet pre-orderen. Het is dan natuurlijk wel balen als de voorraad uitverkocht is. Maarja met 9 winkels in mijn stad welke GTA IV waarschijnlijk zullen verkopen, maak ik me daar niet zo'n zorgen over...alhoewel :-)

Link to comment
Delen op andere websites

ik preorder hem ook niet,

er zijn genoeg winkels hiero die spellen verkopen

en ik ben altijd bang als ik iets preorder dat ik hem later krijg

dan dat ik zelf even naar de winkel ga (kleine moeite)

Link to comment
Delen op andere websites

En ik pre-order hem niet koop wel bij de Makro, vind het leuker om het doosje in de winkel te zoeken en dan kwijlend naar de kassa te lopen

hehe ja dat vind ik ook altijd leuk xD alleen als het doosje er niet staat dan heb ik zo de neiging om daar stennis te make :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik Pre-order hem ook niet hoor.

Ik wacht tot ie op de PC uitkomt, en als er na een jaar nog geen versie voor de PC is dan koop ik mij waarschijnlijk een Xbox360 of PS3. En dan zullen er zo wel nog genoeg spellen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet nog niet of ik hem ga pre orderen, maar ik ga over een maand, als ik geslaagd ben, een playstation 3 kopen, ik mocht de ps3 pas halen als ik geslaagd was van mijn ouders, best lochies maar niet verder offtopic nu.

ik denk als ik de ps3 heb dat ik hem wel ga pre orderen!

black force

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...