Jump to content

GTA IV Pre-order


TubS

GTA IV pre-order  

490 leden hebben gestemd

  1. 1. Ga je GTA IV pre-orderen?

    • Ja al gedaan op xbox 360
      30
    • Ja al gedaan op PS3
      49
    • Nee nog niet gedaan maar wel van plan
      112
    • Nee ik ga hem niet pre-orderen
      255


Recommended Posts

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • IV trailer

    7

  • Gta-killer

    3

  • icep0wer

    3

  • -ScOrp1

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

En ik pre-order hem niet koop wel bij de Makro, vind het leuker om het doosje in de winkel te zoeken en dan kwijlend naar de kassa te lopen

hehe ja dat vind ik ook altijd leuk xD alleen als het doosje er niet staat dan heb ik zo de neiging om daar stennis te make :-(

Ik ga gewoon altijd extra vroeg naar de winkels... sterker nog; 2 jaar terug toen GTA:SA uitkwam (en ik weet het nog goed, die zou op een vrijdag uitkomen) en donderdagavond is hier in Schiedam koopavond. Ik belde op donderdag naar de Makro, of zij SA binnen zouden krijgen, toen zeiden ze dat ze hem nét binnen hadden en die avond bezig waren met de DVD's in de rekken te vullen! Dus ik was met mijn moeder (die heeft zo'n pasje) en een vriend van me naar de Makro geracet, en toen had ik hem al op donderdagavond, terwijl hij pas vrijdag uit zou komen! Dat was echt vet... Ik kwam daar binnen, stond er een groot rek alléén voor GTA:SA. De rekken stonden nog bomvol, want niemand wist dat ze al te koop waren... en er stond een TV waarop we SA konden spelen... en toen stonden we daar dus te kwijlen met z'n tweeën hahaha

De volgende dag op school: Iedereen was enthousiast over de release en zeiden allemaal "Ik ga na school gelijk naar de winkel!" Terwijl wij hem al hadden, dat was vet. Misschien is het dit jaar wel weer raak, ik ga het gewoon proberen.

maare weer on-topic lol: mijn tip voor jullie is ga gewoon vroeg naar de winkels, ik zou gewoon zelfs een dag vrij nemen om vroeg naar de winkels te gaan, dan weet je bijna zeker dat je hem hebt.

Pre-orderen is wel handig, maar je krijgt hem 9 v/d 10 keer te laat in huis, wat ik héél vervelend vind.

Ik wil GTA:IV metéén hebben want ik kan niet meer wachten!! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga hem niet bestellen, want stel je nou eens voor dat er iets tussenkomt...

BTW, Ik ga hem alleen kopen voor de PC en aangezien hij er nog niet is, kan ik hem moeilijk bestellen ! :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem net 10- min geleden gehaald en stelds niet zo veel voor over het spel zelf alleen een hoop slap gel*l maar niet echt over het spel zelf (Zonde van je geld dus)

GTA IV is nog niet uit baklap...

Ik ga hem trouwens niet pre-orderen, ik ga rustig met me fietsie naar de winkel games zijn toch bijna nooit uitverkocht. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb em nog niet gepreorderd en ben hət ook niet van plan omdat ik geen PS3 of 360 heb.

Als ie uitkomt speel ik hem wel bij een vriend van mij , mijn computer kan GTA IV toch nieet aan :clown:

Was hət wel zo , dan had ik hem gewoon gekocht.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, ik wil wel, maar hət is niet zeker of IV uitkomt voor de PC. Ik heb alleen een PC, en geen Xbox360 of een PlayStation 3. Als GTA IV naar de PC komt, ga ik de game zeker halen.

Link to comment
Delen op andere websites

hmm... Ik pre-order hem wel voor de pc, zodra er een bevestiging is voor een pc-versie.

Dan ben je niet de enigste, ik wacht ook even daarop.

Ik heb namelijk geen Xbox-360, of een PS3.

Zelfde situatie! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...