Jump to content

GTA IV Pre-order


TubS

GTA IV pre-order  

490 leden hebben gestemd

  1. 1. Ga je GTA IV pre-orderen?

    • Ja al gedaan op xbox 360
      30
    • Ja al gedaan op PS3
      49
    • Nee nog niet gedaan maar wel van plan
      112
    • Nee ik ga hem niet pre-orderen
      255


Recommended Posts

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • IV trailer

    7

  • Gta-killer

    3

  • icep0wer

    3

  • -ScOrp1

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nee, ik ga hem niet pre-orderen. Ik koop hem wel bij de speelgoedwinkel in mijn dorp. Ik ben waarschijnlijk toch de enigste die hem meteen gaat halen als hij uitkomt. :puh: Trouwens, ik weet nog niet wat ik ga kopen; een PlayStation3, een X-Box 360 of gewoon een nieuwe videokaart, wat extra RAM geheugen en een Quad Core Processor. Die laatste lijkt wel aanlokkelijk, maar het is nog helemaal niet bevestigd of hij wel op de PC uitkomt, dus ga ik waarschijnlijk in de zomervakentie (nog 22 dagen! :) ) een PlayStation3 kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Jullie zijn allemaal wel heel gefocust op de PC-versie he?

Het is niet eens bevestigd of GTA-IV naar de pc komt, en als het wel gaat gebeuren heb je dus ook een next-gen pc nodig. Voor diegene die niet weten wat dat is... google het effe...

maar...

Ik zou niet verbaasd opkijken als hij niet eens op de PC uitkomt hoor. Dit spel vergt veel te veel van de PC.

Zeker van de huidige PC's.

De zogenaamde next-gen console's zijn een generatie ouder dan next gen pc's hoor.

Ik ga hem downloaden, of een tijdje na de release kopen, maar zeker niet pre orderen. En ik heb geen console....

Link to comment
Delen op andere websites

Het begrip "next-gen" is op zich al zo overrated. Dus het is next-gen omdat er een superduper nieuwe engine in draait, omdat de kwaliteit zeggenswijs vet hoog is geworden, omdat er vele honderden malen meer polygonen in de modellen zitten? Qua pc-specs is het idd een next-gen game, maar qua vernieuwing? Tja..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben er nog uit wat ik koop :?. PS3, Xbox360 of gewoon een nieuwe PC. Momenteel ben ik fan van het laatst genoemde. Dus ik denk dat ik wacht op de PC versie. Richt ook makkelijker :D.

Console = auto aim? Doet dat je aan iets denken?

Link to comment
Delen op andere websites

over next-gen gesproken ik zach in een caberet uit de jaren tachtig een camera en daarop stond HD=high defenition dus ze hadden al high defenition in de jaren tachtig :clown: . zo zie je maar "things will be different" in de loop der jaren :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik zit nog steeds te wachten tot ik special edition kan pre-ordenen bij een winkel in de buurt of dat de aardige mods klaar zijn met pre-ordenen hierheen zien te slepen. :eten: dat scheelt namelijk geld! :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had hem ge-pre-ordered. Maar zag de inhoud van de special edition en heb de bestelling daarna verandert. Ik heb dus vanaf vandaag de special edition gepre-ordered. Vet!!

waar heb je dat dan gedaan ik zoek namelijk nog een goed adres en prijs.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat wil ik ook wel is weten ik zoek namelijk ook een goed adres en ik wil hem pre-orderen voor mijn ps3 :tu:

en als het aantrekkelijk is dat de special edition dan hoef ik hem ook niet naar huis te slepen :schater:

Greets Yorko :tu:

PS: hoe zwaar zou dat kluisje zijn ? :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...