Jump to content

GTA IV Pre-order


TubS

GTA IV pre-order  

490 leden hebben gestemd

  1. 1. Ga je GTA IV pre-orderen?

    • Ja al gedaan op xbox 360
      30
    • Ja al gedaan op PS3
      49
    • Nee nog niet gedaan maar wel van plan
      112
    • Nee ik ga hem niet pre-orderen
      255


Recommended Posts

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • IV trailer

    7

  • Gta-killer

    3

  • icep0wer

    3

  • -ScOrp1

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik ben er nog uit wat ik koop :?. PS3, Xbox360 of gewoon een nieuwe PC. Momenteel ben ik fan van het laatst genoemde. Dus ik denk dat ik wacht op de PC versie. Richt ook makkelijker :D.
Ik kan je de PS3 aanraden, de graphics zijn er namelijk beter ^_^ dat van het richten dat is onzin,

als je 2 dagen oefend heb je het al onder de knie :tu:

Swiggers :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben er nog uit wat ik koop :?. PS3, Xbox360 of gewoon een nieuwe PC. Momenteel ben ik fan van het laatst genoemde. Dus ik denk dat ik wacht op de PC versie. Richt ook makkelijker :D.
Ik kan je de PS3 aanraden, de graphics zijn er namelijk beter ^_^ dat van het richten dat is onzin,

als je 2 dagen oefend heb je het al onder de knie :tu:

Swiggers :cya:

Das bullshit, er zijn nog geen games die beter draaien op ps3 als xbox360.. Dit komt straks als ze blu-ray wat beter kennen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben er nog uit wat ik koop :?. PS3, Xbox360 of gewoon een nieuwe PC. Momenteel ben ik fan van het laatst genoemde. Dus ik denk dat ik wacht op de PC versie. Richt ook makkelijker :D.
Ik kan je de PS3 aanraden, de graphics zijn er namelijk beter ^_^ dat van het richten dat is onzin,

als je 2 dagen oefend heb je het al onder de knie :tu:

Swiggers :cya:

Das bullshit, er zijn nog geen games die beter draaien op ps3 als xbox360.. Dit komt straks als ze blu-ray wat beter kennen.

Uncharted: DF?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Hi Allemaal,

Wil jullie even attanderen op de site www.kickassgames.nl

Daar hebben ze GTA IV voor 55 euro.. ze leveren ook altijd 1 a 2 dagen eerder!

Heb onlangs een aantal spellen besteld, waaronder devil may cry 4.. deze had ik 6 februari al op de mat liggen!

release was 8 februari..

Ik heb ze al gemailt om te vragen hoe dit kan.. hun zeiden dat ze zich niet aan de streetdate's houden zodat gamers eerder hun spellen kunnen doen!! Egt super van ze!

Kijk ff.. tis het zeker waard!

Grt

Link to comment
Delen op andere websites

Hi Allemaal,

Wil jullie even attanderen op de site www.kickassgames.nl

Daar hebben ze GTA IV voor 55 euro.. ze leveren ook altijd 1 a 2 dagen eerder!

Heb onlangs een aantal spellen besteld, waaronder devil may cry 4.. deze had ik 6 februari al op de mat liggen!

release was 8 februari..

Ik heb ze al gemailt om te vragen hoe dit kan.. hun zeiden dat ze zich niet aan de streetdate's houden zodat gamers eerder hun spellen kunnen doen!! Egt super van ze!

Kijk ff.. tis het zeker waard!

Grt

De meeste online winkels sturen 1 dag voor de officiele datum het spel op zodat het de dag van release aankomt, en waarschijnlijk sturen meeste het op zodra het spel binnen is.

Mijne vind ik toch iets goedkoper 50 euro heb ik totaal betaald, en die van jouw kost 57 euro met verzendkosten erbij.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...