Jump to content

E-Mail?


Dastard

Recommended Posts

Roman is de neef van Niko Bellic. Hij is naar Liberty City geëmigreerd vanuit Oost-Europa. Via e-mail vertelt hij Niko hoe geweldig zijn leven in Amerika is, maar wanneer Niko ook naar Liberty City komt blijkt dat hij gelogen heeft om zijn falen te verbergen. Roman zit diep in de schulden bij criminelen die hij niet kan afbetalen met de opbrengst van zijn taxi-bedrijf.

Retrieved from "http://nl.wikigta.org/wiki/Roman"

Je ziet dat er gezegd wordt: "Via e-mail ...." Misschien zijn er computers in GTA IV? Want in andere GTA's was dat niet het geval,omdat die niet na 2000 afspeelden,GTA 4 Speelt zich af in 2006-2007 dus mischien een Computer?

Link to comment
Delen op andere websites

GTA III speelde zich in 2001 af na 2000 dus ;)

En wat zou je met een computer moeten doen je e-mails lezen en verder? Achter GTAforum zitten :puh: ?

Mij lijkt het niet zo'n goed idee. Het moet wel GTA blijven. Straks moet zelfs nog naar het toilet in GTA IV :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb die tijdschriften ook gelezen, maar heb niets over e-mail gevonden. Het lijkt me ook sterk dat je e-mails kan sturen, want het is veel te moelijk om het spel zo te maken dat het ook begrijpt wat je bedoeld (tenzij je ze niet zelf kan schrijven).

En betaalbare computers voor thuis zijn er trouwens al vanaf begin jaren 80 en het internet (e-mail dus ook) kwam halverwege de jaren 90 flink op gang (bestond al eerder), dus het spel hoeft zich niet na 2000 af te spelen om computers er in te zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

WOW!! Nico Bellic achter de PC!?

Hij wil zeker San Andreas of GTA2 spelen of GTAForum spammen :puh:

Of op marktplaats.nl joinen :puh:

Of R* mailen dat hij even naar de plee moet!

Maar even serieus, eigenlijk is het niet echt leuk achter de pc.

Wat moet je dan doen?

Bewerkt: door GTA_XP
Link to comment
Delen op andere websites

Ik verwacht niet dat je daadwerkelijk zelf achter de PC kunt zitten in GTA IV, want dat voegt simpelweg niets toe aan de game. Ik vermoed dat de tekst waarin staat dat Niko een e-mail ontvangt van zijn neef Roman een deel van het introfilmpje van GTA IV zal zijn: Niko zit in zijn geboorteland, ontvangt een e-mail van Roman met daarin een verhaal hoe geweldig het is in Liberty City en besluit om ook daarheen te gaan voor de American Dream. Het is waarschijnlijk dus gewoon de inleiding op de game zelf, net zoals je in San Andreas in het begin een filmpje kreeg waarin CJ aankwam op het vliegveld van Los Santos en je de reden hoorde van zijn komst naar de stad.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij moet je er niet teveel achter zoeken.

Ik denk gewoon dat die e-mail een alternatief is voor de telefoon voor iets te laten weten aan Niko. :)

Greeeetzz

Bewerkt: door -IV-
Link to comment
Delen op andere websites

Ik verwacht niet dat je daadwerkelijk zelf achter de PC kunt zitten in GTA IV, want dat voegt simpelweg niets toe aan de game. Ik vermoed dat de tekst waarin staat dat Niko een e-mail ontvangt van zijn neef Roman een deel van het introfilmpje van GTA IV zal zijn: Niko zit in zijn geboorteland, ontvangt een e-mail van Roman met daarin een verhaal hoe geweldig het is in Liberty City en besluit om ook daarheen te gaan voor de American Dream. Het is waarschijnlijk dus gewoon de inleiding op de game zelf, net zoals je in San Andreas in het begin een filmpje kreeg waarin CJ aankwam op het vliegveld van Los Santos en je de reden hoorde van zijn komst naar de stad.

Daar ben ik het volledig mee eens.

Ik zou het ook niet tof vinden moesten er computers in zitten, dat maakt de GTA-sfeer weg.

Edit: Oei, over Dastard zijn post heen gelezen... Sorry :$

>>> Door Dutchy3010: Die post is toch verwijderd bij deze. Het is niet aan hem om slotjes te vragen, en het is een prima (discussie)onderwerp.<<<

Bewerkt: door Dutchy3010
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het idd zoals al beweerd is, een gewoon intro filmpje is.

Hij krijgt dus een mail met een verhaal en allemaal mooie foto's van de perfect life daar in NY (LC).

:sigaar:

Bewerkt: door Jack89
Link to comment
Delen op andere websites

Als er al computers in GTA IV zullen zitten, zal dat niet komen doordat GTA IV zich omstreeks 2006 afspeeld hoor. Verder vind ik het een overbodige feature aan GTA, alhoewel een CRT-scherm als wapen wel grappig zou zijn :-)

Link to comment
Delen op andere websites

zou wel leuk zijn natuurlyk hoe meer realstische dingen hoe leuker, maar aan de andere kant is het mischien wel ver gezocht en heb je er eigenlijk ook niets aan je gaat toch niemand zitten emailen, of wil je je familie en vrienden in niko's geboorteland even laten weten via mail hoe je iedereen neermaait? :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Ok.Het is wel leuk als je kan computeren en zo'n simpel R* star spelletje kan spelen :puh: ,maar zo heel uitgebereid internetten is ook weer niks.E-Maillen vind ik niet echt Gta meer.Word je steeds gemeld als je een E-Mail krijgt :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...