Jopper47 Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 (bewerkt) Hallo, Ik was laatst aan het GTA-en en ik vond dat de ballas gang een beetje slappjes was, dus ik heb ze een sterker en snellere style gegeven! Het verhaaltje van de mod: Ik heb de Ballas gang laten samenwerken met de overheid en de Ballas is daardoor sterker en sneller geworden. Maar de politie slapper... Daarnaast zijn de grove street homies ook niet mis! Dan heb ik nog aangepast dat alle gangs behalve de ballas elkaar respecteren! Met hun sterkere en snellere style ga je een knallende GTA SA binnen! Wat ik al heb gedaan: Van de ballas: - De ballas zijn sterker in defence. (het duurt met een machinegun even voor een gang member dood is, tenzij je ze door het hoofd schieten.) - De ballas rijden in een Cheetah en in een Infernus -Nieuwe texture voor de ballas Van de politie: - De politie-mannetjes zijn heel laag in defence waardoor ze in een schot neer zijn! - Ze zijn een klein beetje sterker dan normaal. Van Grove Street Families: - Je homies zijn in defence wat slapper dan de ballas - Je homies zijn sterker in aanvallen - Je homies rijden in een Greenwood en in een Banshee Wat ik nog moet doen: Van de ballas: - Andere textures Van de politie: - Andere textures Van Grove Street Families: - Betere textures Blijf dit topic in de gaten houden! Van J.V Bewerkt: 11 juli 2008 door Jopper47 Reageren
Eros Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Leuk gedaan, je kunt ze misschien ook betere wapens geven. Nu zijn ze inderdaad een beetje slapjes, dus leuk idee. Veel succes ermee alvast. En als je ze nieuwe textures hebt gegeven, zeker showen. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Kan je ook modden dat je homies erg goed kunnen mikken en schieten!? Want ze kunnen echt voor geen ene meter schieten. Misschien dat jij ze beter kan maken? Reageren
Jopper47 Geplaatst: 15 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 (bewerkt) Kan je ook modden dat je homies erg goed kunnen mikken en schieten!?Want ze kunnen echt voor geen ene meter schieten. Misschien dat jij ze beter kan maken? Daar heb je gelijk in, en ik kan dat veranderen! Als je wilt kan ik je die mod geven... Van J.V Leuk gedaan, je kunt ze misschien ook betere wapens geven. Nu zijn ze inderdaad een beetje slapjes, dus leuk idee. Veel succes ermee alvast. En als je ze nieuwe textures hebt gegeven, zeker showen. Dat idee van wapens lijkt me ook wel leuk! Ik zal kijken of ik dat kan veranderen. Van J.V GTA XP, check de bijlage voor dat modje voor die homies! Trouwens, ik heb de begin post geupdate! Modje_voor_GTA_XP.rar Bewerkt: 16 mei 2007 door Dutchy3010 Reageren
Dynamic Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Hée best wel leuk gemaakt en opzich ook wel simpel. Maar je kan beter eerst wat screenshots maken doormiddel een foto ingame temaken of bijvoorbeeld fraps te gebruiken of gewoon simpel weg op de Print Screen knop te drukken wat vlakbij je scroll Lock knop zit op meeste toetsenborden. En bij je andere mods zou ik ook maar een screentje doen. (Dit was een tip en het is niet verplicht om dat te doen.. maar ik raad het je wel aan) Reageren
Jopper47 Geplaatst: 16 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 (bewerkt) Hée best wel leuk gemaakt en opzich ook wel simpel.Maar je kan beter eerst wat screenshots maken doormiddel een foto ingame temaken of bijvoorbeeld fraps te gebruiken of gewoon simpel weg op de Print Screen knop te drukken wat vlakbij je scroll Lock knop zit op meeste toetsenborden. En bij je andere mods zou ik ook maar een screentje doen. (Dit was een tip en het is niet verplicht om dat te doen.. maar ik raad het je wel aan) Ik denk dat ik die tip wel gebruik hoor. Ze zijn geupload in de begin post! Bewerkt: 16 mei 2007 door Johannes47 Reageren
Jopper47 Geplaatst: 17 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 (bewerkt) Jammer, ik heb v2.00 ... Wat is er dan met v2.00??? Ow, ik weet het al. Bewerkt: 19 mei 2007 door Johannes47 Reageren
Jopper47 Geplaatst: 10 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Het spijt me uit de grond van mijn hart voor deze enorme topic bump, maar ik wil graag verder met deze mod. maar daarvoor heb ik iemand nodig die goed textures kan maken. Greetz Jopper47 Nogmaals sorry voor de topic bump! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.