PizzaTonno Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 (bewerkt) Hoi, nieuwe spelletje: Ik post om de zoveel tijd een zelf nagemaakte scene gemaakt in 3ds max uit een game. Jullie moeten raden om welk spel het gaat en eventueel om welke map\level. Degene die het raad die mag als die er de kwaliteiten voor heeft zelf ook een scene uit een game na-maken, maar zorg er wel voor dat het er redelijk op lijkt. Goed, vrij duidelijk lijkt mij. De 1e screen waar ik mee begin wordt deze: Ik wil graag weten om welk spel, en om welke map het gaat. Als ik zie dat het te moeilijk is dan zal ik meer screens en\of tips geven. Groetjes, je liefje Bewerkt: 15 mei 2007 door PizzaTonno Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 15 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Counter strike? Nee. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Ik ook op jou..... Is het toevallig een scene uit GTA San Andreas (of MTA/SA-MP), ergens in de binnenkant van Area 69? Reageren
Wazuup Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 (bewerkt) Leuk bedacht PizzaTonno, volgens mij komt dit uit perfect dark (en ik dacht dat precies hetzelfde level ook in 007 goldeneye zat, maar ik hou ""het"" bij mijn eerste keus). //> Edit@hieronder: Ik zal eens kijken, ga jij ondertussen maar verder. Bewerkt: 15 mei 2007 door Wazuup Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 15 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Goed hoor, hij zit idd in allebij de spellen. Als je wilt mag je zelf een scene maken, en anders komt er binnekort weer een nieuwe van mij. Reageren
Puma Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 (bewerkt) Hoo! Dat is James Bond: Goldeneye!! Beetje bumpy maarja.. Edit: Whoeps, over Wazuups post heen gelezen.. Sorry ! Bewerkt: 3 juni 2007 door Puma Reageren
bramboy Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 (bewerkt) *bumpje :$ * komt er nog een nieuwe?? bramboy Bewerkt: 16 augustus 2007 door bramboy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.