Jump to content

Fout ?/


gtafreak32

Recommended Posts

[euhm Ik heb IMG tool 2.0 gedownload en een paar auto's gemod voor VICE CITY ik heb Bv:cheeta geruild voor subaru ik heb een paar dagen kunnen spelen maar toen ik de spel weer open deed en verder wou gaan waar ik was gebleven bleef die haken bij laden toen deed ik ALT + TAB stond er UNHANDLED EXCEPTION kan iemand me ermee helpen

]

alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

[euhm Ik heb IMG tool 2.0 gedownload en een paar auto's gemod voor VICE CITY ik heb Bv:cheeta geruild voor subaru ik heb een paar dagen kunnen spelen maar toen ik de spel weer open deed en verder wou gaan waar ik was gebleven bleef die haken bij laden toen deed ik ALT + TAB stond er UNHANDLED EXCEPTION kan iemand me ermee helpen

]

alvast bedankt

Op een ander forum is een tool te downloaden waarmee de 'UNHANDLED EXCEPTION' fout wordt vervangen door een fout met meer gedetaileerde informatie. Na het downloaden moet je het bestand 'exceptions.asi' naar je game folder kopieëren. Voor de verdere instructies raad ik je aan de readme door te lezen. Download de tool hier.

Heb je overigens al overwogen opnieuw te installeren? Het is eigenlijk zo gebeurd en het is de beste oplossing voor alle fouten en problemen. De savegames blijven staan, maar de voertuigen moet je wel weer opnieuw installeren.

Link to comment
Delen op andere websites

als ik jou was zou ik de gta mod installer gebruiken, die is veel makkelijker !

Is ook waar, GTA Mod Installer is makkelijk!

Die is misschien makkelijker, maar absoluut niet beter. Een installer maakt vaker een klein foutje, waardoor de mod niet of niet volledig geïnstalleerd wordt. Handmatig, dus via de IMG Tool, is nog steeds de beste installatie, want zo weet je bijna altijd zeker dat de gedownloade mod het gewoon doet. Daarnaast is het gebruik van welke tool dan ook op dit moment ook niet belangrijk, hij heeft er immers mee kunnen spelen een paar dagen lang. Deze fout had hij waarschijnlijk ook gewoon gehad als hij het voertuig met de installer had geïnstalleerd.

Om nog even terug te komen op gtafreak32. Zoek nog eens via Google, op deze gevonden zoekresultaten.

Link to comment
Delen op andere websites

als ik jou was zou ik de gta mod installer gebruiken, die is veel makkelijker !

Is ook waar, GTA Mod Installer is makkelijk!

Die is misschien makkelijker, maar absoluut niet beter. Een installer maakt vaker een klein foutje, waardoor de mod niet of niet volledig geïnstalleerd wordt. Handmatig, dus via de IMG Tool, is nog steeds de beste installatie, want zo weet je bijna altijd zeker dat de gedownloade mod het gewoon doet. Daarnaast is het gebruik van welke tool dan ook op dit moment ook niet belangrijk, hij heeft er immers mee kunnen spelen een paar dagen lang. Deze fout had hij waarschijnlijk ook gewoon gehad als hij het voertuig met de installer had geïnstalleerd.

Om nog even terug te komen op gtafreak32. Zoek nog eens via Google, op deze gevonden zoekresultaten.

Dat is waar, '-Matthijs-'.

Link to comment
Delen op andere websites

als ik jou was zou ik de gta mod installer gebruiken, die is veel makkelijker !

Is ook waar, GTA Mod Installer is makkelijk!

Die is misschien makkelijker, maar absoluut niet beter. Een installer maakt vaker een klein foutje, waardoor de mod niet of niet volledig geïnstalleerd wordt. Handmatig, dus via de IMG Tool, is nog steeds de beste installatie, want zo weet je bijna altijd zeker dat de gedownloade mod het gewoon doet. Daarnaast is het gebruik van welke tool dan ook op dit moment ook niet belangrijk, hij heeft er immers mee kunnen spelen een paar dagen lang. Deze fout had hij waarschijnlijk ook gewoon gehad als hij het voertuig met de installer had geïnstalleerd.

Om nog even terug te komen op gtafreak32. Zoek nog eens via Google, op deze gevonden zoekresultaten.

Dat is waar, '-Matthijs-'.

Tnx maar nu heb ik een andere probleem kijk ik speel het spel de geluiden gaan verder maar de beeld blijft haken en als ik ALT+ TAB doe of CTRL+ALT+DEL komt er een blauwe scherm die 3 seconde blijft en de computer weer opnieuw laat starten

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...