Jump to content

Warrock

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik speel ook Warrock, ben lvl 13 en mijn naam is speakrslayer.

Ik vind het een leuk spel, maar er zijn zo veel te veel van die hackers.

Dat verpest de game nogal.

Ze zouden meer tijd in de hackprevensie moeten steken.

• Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• sevaboy

8

• Galiorix

5

• Jericho

5

• Speakrslayer

4

Geplaatst: (bewerkt)

Yap , heb het vandaag weer gespeeld (na zo'n anderhalf jaar inactief) en er was er weer een:

harwoord :duh: Had hem 2 keer in een server en was net gespawnt en had toen al gelijk weer een headshot , die had hij trouwens altijd met een basis wapen :duh:

Ik ben Galiorix , lvl 2 :7 vandaag weer 33 procent erbij ^_^ ebn nu 40 procent ;)

Bewerkt: door Galiorix
Ik heb de BETA gespeeld , was toen helemaal verslaaft. Toen kwam de 'echte' en die was naar mijn mening stukken slechter als de BETA. Er waren vaak lagstoten en het ging niet zo fijn als met BETA , is het de laatste tijd weer een beetje verbeterd?

Het is veel verbetert,en de nieuwe speelarena is leuker!

Het is zelfs zo verbetert dat ik niet meer samp!

Dus je wil zeggen dat jij geen last van die nieuwe patch ondervind?

Sinds de patch van enkele dagen oud is het spel gewoonweg shit. Crashes op medium/large maps, ontzichtbare voertuigen, enorme lags,problemen bij inloggen en nog meer, vreselijk spel op het moment.

De grootse map heeft veel crashes,de missiemap heeft zowel geen problemen(meer).

Ik ben iets van level 6,maar ik zit veel op Gtaforum,dan op Warrock.

Eigenlijk is F2P en P2P geen verschil,je krijgt alleen 2 items bij als je betaalt en je kunt je eigen map een andere naam geven,voor beginnelingen raad ik eerst aan eerst Battlefield te spelen.

Bewerkt: door sevaboy
Geplaatst:

van Crashes heb ik heel soms last en van lagstoten ook soms maar het gaat allemaal wel Smooth. Volgens mij kan je als je zelf een Room begint ook de naam veranderen maar anyway ik vind het stom dat je maar een bepaald aantal maps mag gebruiken als F2P. Maar het nieuwe Clan systeem is wel vet en ook die nieuwe map , Nerbil.

Het is alleen jammer dat het zo geteisterd word door hackers , zelfs al hebben ze Punkbuster.

Geplaatst:
van Crashes heb ik heel soms last en van lagstoten ook soms maar het gaat allemaal wel Smooth. Volgens mij kan je als je zelf een Room begint ook de naam veranderen maar anyway ik vind het stom dat je maar een bepaald aantal maps mag gebruiken als F2P. Maar het nieuwe Clan systeem is wel vet en ook die nieuwe map , Nerbil.

Het is alleen jammer dat het zo geteisterd word door hackers , zelfs al hebben ze Punkbuster.

Punkbusters is voor cheats,hacks doen ze in de bestanden oftewel met een speciaal progje.

En de nieuwste hacks zijn voor Punkbuster onzichtbaar!

Geplaatst:

Ik ben F2P, en het jammere is dat ik dan geen clan kan starten.

Kun je wel een clan joinen als F2P bent?

Aan P2P heb je trouwens best veel, je kunt dan:

-Betere wapens kopen

-PX items kopen

-50% extra XP

-Een room locken

-Een room een eigen naam geven

-En een gouden randje. xD

Er is trouwens ook nog een nieuwe CQC map: Bloc.

Geplaatst:

ik ben hier ook op beginnen spelen en ik noem gtafreak07 als we eens allemaal op 1 sserver spelen ?? maar soms Lagt hij is soms erg irritant

EDIT:ik ga er nu op cya later

µMvg gtafreak007 :sigaar:

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ik slaagde er maar niet in om Warrock die dag geopend te krijgen, ik dacht dat het met Vista te maken had. Tot vandaag, ik had de setup nog op mijn computer staan en ik probeerde het, en het lukte! Warrock is een vet spel, lagg ondervind ik ook niet zo heel veel.

Geplaatst:
Ik slaagde er maar niet in om Warrock die dag geopend te krijgen, ik dacht dat het met Vista te maken had. Tot vandaag, ik had de setup nog op mijn computer staan en ik probeerde het, en het lukte! Warrock is een vet spel, lagg ondervind ik ook niet zo heel veel.

Me Warrock blokkeert,dus ik ben zo lang afwezig.

Maybe zal ik vandaag nog eens proberen,maar het is het vetste spel qua graphics en teamplay.

Maar FFA is leuker dan explosive of deathmatch,ik ben maar lvl.8,maar het is ook moeilijk om level omhoog te krijgen. ;)

Geplaatst:

Voor Vista moet je even op het forum kijken, en zoeken naar een topic met 'Vista Solution'. Ik speel geen WR meer, de hufters hebben me geband omdat ik zou hebben gehackt. :N

Vraagjes:

Kan je Warrock goed spelen met een AMD Athlon X2 4000+ processor en een Radeon X1650Pro 256MB videokaart?

Kan je het met een conroller spelen??

En kan je het spelen met Windows Vista??

EDIT: laat de Vista vraag maar, srr

Bewerkt: door tjoef
Geplaatst:

Ik vind warrock het meest zuigelijkste online spel wat er is, dat je wapens moet kopen en dat die naar zoveel dagen weggaan is dom, domme rangen, domme maps. Het laggt als een tierelier die rooms zijn kut, en het speelt niet lekker, super mooi is het ook niet.

Van mij een 2, en niet gaan spelen, voor een 10tje koop je counter strike of call of duty en dan hebbie heel wat beters;)

Geplaatst:
Vraagjes:

Kan je Warrock goed spelen met een AMD Athlon X2 4000+ processor en een Radeon X1650Pro 256MB videokaart?

Kan je het met een conroller spelen??

En kan je het spelen met Windows Vista??

EDIT: laat de Vista vraag maar, srr

1.Kijk zelf eens op de Warrock site.

2.Natuurlijk kun je met een controller spelen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...