Jump to content

Warrock

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb het ondertussen gedownload(duurde 4 uur :zz: )en geïnstalleerd en een account gemaakt, maar als ik me wil aanmelden is volgens het spel mijn wachtwoord onjuist hoewel ik zeker weet dat ik het goed heb getypt...

Ik heb ook al eens een mail met mijn accountgegevens laten sturen en daar stond ook het goede wachtwoord en de goede username in, maar het lukt me nog steeds niet omme aan te melden omdat mijn wachtwoord"onjuist" is.

Heil aan degene die me een oplossing bezorgt _O_

• Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• sevaboy

8

• Galiorix

5

• Jericho

5

• Speakrslayer

4

Geplaatst:

In je email staat ook een link klik die even aan.

en daarna ga je naar warrock.net en log je in en uit

en daarna kan je spele.

Geplaatst:
Ik heb het ondertussen gedownload(duurde 4 uur :zz: )en geïnstalleerd en een account gemaakt, maar als ik me wil aanmelden is volgens het spel mijn wachtwoord onjuist hoewel ik zeker weet dat ik het goed heb getypt...

Ik heb ook al eens een mail met mijn accountgegevens laten sturen en daar stond ook het goede wachtwoord en de goede username in, maar het lukt me nog steeds niet omme aan te melden omdat mijn wachtwoord"onjuist" is.

Heil aan degene die me een oplossing bezorgt _O_

Omdat het klavier is,

;= m

a=q

q=a

m=,

Ik hoop dat je geholpen bent.

Geplaatst:

ik zelf heb het spel niét maar ik heb van veel mensen gehoord dat het ontzettend zuigt...

meer info kan ik je dus ook niet geven :7

• 3 weken later...
Geplaatst:
Dan stel ik nog een vragen

Is het gratis?

Moet je inloggen om het te spelen?

Wat zijn de specs om het te kunnen draaien?

Ik hoop dat jullie vlug antwoorden en dan zal ik het downloaden!

hier is nog geen antwoord opgegeven en wil het wel wete

Geplaatst:
Zuigen doet het iig niet, de hack preventie zuigt dat wel. :duh:

Inderdaad, dan zit je lekker een potje te spelen, komt er ineens een hacker aan die het hele spel verziekt.

• 3 weken later...
Geplaatst:

*bumpje :$ *

1 klein vraagje: weet iemand hoe je daat verdomd[/font] qwerty-klavier kan omzetten naar gewoon azerty-klavier (Ik ben Belg en in België hebbn ze een azerty-klavier alsdusdanig :D )

PS: Warrock valt echt wel mee, hoor. en cheaters zijn er niet zoveel naar mijn mening...

• 2 weken later...
Geplaatst:
Keb een paar vraagjes over dit spel: (ik ga het namelijk downloaden morgen)

- Kan je dit zo wel online als offline spelen?

- Evenaart dit spel het niveau van Battlefield 2?

- Aan de mensen die dit spel spelen: Hoeveel geven jullie Warrock op 10?

1 Alleen online

2 Mochten ze willen. Het is lang niet zo leuk als Battlefield 2

3 5

• 3 maanden later...
Geplaatst:

Ik geef de handling van War Rock een 10! Het rollen maakt het spel uniek!

Ik geef de gezelligheid een 10! Ruzies, gespam, geklaag, maar nog altijd beter dan helemaal niks zoals bij veel andere spellen!

Ik geef de beveiliging tegen hacks een 1! Er zijn ontzettend veel hackers, om niet goed van te worden. Het anti-hack systeem is zelfs zo slecht dat er mensen ten onrechte zijn verbannen.

Ik geef de leukheid van het spel een 8! Het is heel leuk om in het spel te lopen, goed op te letten, te schieten, te doden en te wachten op de volgende ronde als je zelf dood bent.

Ik geef verslavende aan het spel een 10! Het is ontzettend verslavend.

Ik geef de hoeveelheid bugs een 3! Geen 1 want er zijn al heel wat bugs gefixt, maar er zijn er nog zat!

Ik geef de communicatiemogelijkheid met admins en moderators een 10! Er is een uitgebreid forum waar admins en Game Master gezellig meepraten. Ook worden er nu en dan events georganiseerd.

Ik geef het karakter van de spelers een 5! Veel mensen zijn uitermate dom en irritant maar gelukkig zijn er ook mensen die wel normaal kunnen doen

5 + 10 + 3 + 10 + 8 + 1 + 10 + 10 = 57

57 / 8 = 7,125

Geplaatst:

Poepspel, 3/10. Geef mij maar een echte, stabiele shooter zoals Counter-Strike of Day of Defeat. Misschien is het leuk als je nog nooit CS gespeeld hebt, want als je CS eenmaal gespeeld hebt zijn al die gratis shooters flutgames met onstabiele handling en een onhandig server browse system, bovendien vaak met dat stomme Punkbuster systeem. Valve Anti Cheat (VAC) FTW!

Geplaatst:

Zeker een vet spel ik speel het al best wel lang ik geef het een 8.8/10, maar er zijn wel veel hacker/cheaters, laggers enzo maar hackers/cheaters zijn heel veel afgenomen. Maar kan iemand mij uitleggen hoe je goed in een helicopter kan vliegen ik speel het al lang maar kan het nog steeds niet goed helicopter vliegen. Maar ik vindt het een vet spel en kan het opzich goed gemiddelde score per game: 14/4 ofzo. Het is een mooie game. En dat Membership als je member wil worden moet je dat nu doen want de dollar staat nu laag en het kost 15 dollar en dat is nu 9 euro en nog een paar cent.

Geplaatst:

Als je goed wilt zijn in het vliegen met een helicopter:

Start niet meteen met vliegen met de md-500 maar eerst met de black hawk.

Denk er altijd aan dat de helicopter de richting uit blijft gaan die je het laatst aangaf:

Bij gta gaat de helicopter automatisch recht als je niks doet, bij War Rock niet.

Zet de gevoeligheid van de muis laag want de helicopters zijn ook heel gevoelig.

Wen eraan hoelang je voorover kan hangen voordat het fout gaat.

Let erop dat opstijgen niet snel gaat en je dus niet te laat moet beginnen als dat nodig is.

Oefen in het begin met raketten op mensen omdat die dan makkelijker te raken zijn.

Oefen in het begin met het machinegeweer op voertuigen.

En verder, gewoon veel spelen. (met de tips) Het lukt vanzelf als je maar veel speelt.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik speel het sinds vandaag en vind het geweldig,

Ik heb ook veel BF2 gespeelt, maar bf2 is beter maar bij WR kan je ook kiezen welke land de server staat kiezen, bv NL.

Meestal is het dan een NL-talige server.

Ik vind de kleine mappen het vets, maar wat ik zwaar klote vind is de minigun.

En de handling van die crossmotor is minder maar verder vind ik hem cool.

Ik geef hem een 8.5, niet te vergelijken met BF2, omdat WR sowieso een gratis game is.

Greetz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...