megamaggot Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Ik geef de handling van War Rock een 10! Het rollen maakt het spel uniek!Ik geef de gezelligheid een 10! Ruzies, gespam, geklaag, maar nog altijd beter dan helemaal niks zoals bij veel andere spellen! Ik geef de beveiliging tegen hacks een 1! Er zijn ontzettend veel hackers, om niet goed van te worden. Het anti-hack systeem is zelfs zo slecht dat er mensen ten onrechte zijn verbannen. Ik geef de leukheid van het spel een 8! Het is heel leuk om in het spel te lopen, goed op te letten, te schieten, te doden en te wachten op de volgende ronde als je zelf dood bent. Ik geef verslavende aan het spel een 10! Het is ontzettend verslavend. Ik geef de hoeveelheid bugs een 3! Geen 1 want er zijn al heel wat bugs gefixt, maar er zijn er nog zat! Ik geef de communicatiemogelijkheid met admins en moderators een 10! Er is een uitgebreid forum waar admins en Game Master gezellig meepraten. Ook worden er nu en dan events georganiseerd. Ik geef het karakter van de spelers een 5! Veel mensen zijn uitermate dom en irritant maar gelukkig zijn er ook mensen die wel normaal kunnen doen 5 + 10 + 3 + 10 + 8 + 1 + 10 + 10 = 57 57 / 8 = 7,125 Om qwerty naar azerty om te zetten druk je gewoon één keer op alt+shift. Je mag gerust mn clan joinen als jullie willen. Reageren
Jericho Geplaatst: 1 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Ik speel nu sinds eergisteren terug WarRock, ik ben nu bijna lvl 3 en bronze premium. M'n kd is 1.03. Reageren
dexter909 Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Warrock... Het is een coole game alleen het gaat vervelen... Ik heb het gespeeld ik was gold prem alleen dan word het saai je word moe van de laggers van de hackers enz. Warrock is ook : Heeeeeel lelijk heeeeeel veel "Bugs"(fouten in het spel) En nog veel meer je hebt 3 groepen CQC ( close quaters combat ofd.) dit is 4 vs 4 of 8 vs 8 met een hele kleine map. Urban ops. 32 vs 32 16 vs 16 8 vs 8 enz. iets grotere map kan ook grotere. Battle group zelfde als urban ops kan 1 wapen meer en hele groten mappen. Wapens : Je moet wapens kopen met het geld wat je per match verdiend je krijgt op het begin 33000 maak dat niet gelijk op ! de fijnste wapens zijn premium ! voor meer info moet je op www.warrock.net kijken ! Succes ! Dexter = Back ! Reageren
Fuffie Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Warrock... Het is een coole game alleen het gaat vervelen... Ik heb het gespeeld ik was gold prem alleen dan word het saai je word moe van de laggers van de hackers enz.Warrock is ook : Heeeeeel lelijk heeeeeel veel "Bugs"(fouten in het spel) En nog veel meer je hebt 3 groepen CQC ( close quaters combat ofd.) dit is 4 vs 4 of 8 vs 8 met een hele kleine map. Urban ops. 32 vs 32 16 vs 16 8 vs 8 enz. iets grotere map kan ook grotere. Battle group zelfde als urban ops kan 1 wapen meer en hele groten mappen. Wapens : Je moet wapens kopen met het geld wat je per match verdiend je krijgt op het begin 33000 maak dat niet gelijk op ! de fijnste wapens zijn premium ! voor meer info moet je op www.warrock.net kijken ! Succes ! Dexter = Back ! Mijn vriend heeft het gespeeld, eigelijk eerlijk gezegt vind ik het niet zo hele mooie game. Want als die hacks en bugs en niet in zaten was het wel wat anders geweest ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.