Jump to content

Hoe Vriendin weer levend maken

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ging een keertje met barbara die agente op stap op eens kwam een vent met een pistool op mijn auto schieten dus ik geef meer gas om hem te ontmijden oke band lek ik wou een nieuwe auto om dat met 2 banden lek het moeilijk rijden is dus ik en zij stappen uit de auto en dan komt een ander auto over barbara heen rijden en toen was ze dood

Geplaatst:

oke maar ik heb een keertje ped roit gedaan (heel dom) ik weet dat hij niet weg kan maar heb je ook en manier waar bij je gwn met haar kan spreken tjdens die cheat?

Geplaatst:
oke maar ik heb een keertje ped roit gedaan (heel dom) ik weet dat hij niet weg kan maar heb je ook en manier waar bij je gwn met haar kan spreken tjdens die cheat?

Heb je de code gesaved?

Geplaatst:

Zolang er een blauw pijltje boven haar hoofd staat kan je volgens mij zo'n date regelen, maar naar ik heb begrepen kom je met de Riot Cheat aan zover niet. Ik denk dus dat je helaas pech hebt :(. Tenminste, met die savedgame dan.

Geplaatst:

Er is een mogelijkheid om al je cheats uit te zetten.

Namelijk >>DEZE<< tooltje.

Je start dat tooltje op, je zet het aan, gaat SA spelen, je gaat cheaten, gaat saven, sluit je SA af en start je SA

weer opnieuw. Dan merk je dat alle cheats uitgezet zijn.

Deze mogelijk heeft de >>DEZE<< trainer ook.

Met deze trainer gaat je Criminal Rating NIET omlaag terwijl je cheat.

Geplaatst:

Je start dat tooltje op, je zet het aan, gaat SA spelen, je gaat cheaten, gaat saven, sluit je SA af en start je SA

Met ps2

Geplaatst:

Met ps2

Dan heb je je pech.Je hebt namelijk alleen tools voor de PC.

De enige optie is denk ik een new game starten.

Geplaatst:
Als ze doodgaat ben je haar voor altijd kwijt denk :duh: Als je niet gesaved hebt is er nik sgebeurt ;)

bedankt, weet ik dat ook weer...

maar bij mij is millie dood,,kan je die ook weer tot leven wekken..?

tanks

Geplaatst: (bewerkt)
Alle vriendinnen kun je opnieuw krijgen, behalve Denise Robinson en Millie Perkins, deze moet je in de Storyline 'krijgen' waardoor ze gen spawn-plek hebbben. Jammer, maar wel waar.

Handige links:

Denise Robinson op WikiGTA

Millie Perkins op WikiGTA

De missie 'Buring Desire' waarin je Denise Robinson red en zij tevens je vriendin wordt

De missie 'Key to her Heart' waarin je Millie Perkisn ontmoet en zij tevens je vriendin wordt

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:
Alle vriendinnen kun je opnieuw krijgen, behalve Denise Robinson en Millie Perkins, deze moet je in de Storyline 'krijgen' waardoor ze gen spawn-plek hebbben. Jammer, maar wel waar.

Dat was wel duidelijk als je de tekst in het filmpje van Preddy had gelezen :clown:

Maar om nou eerst die 50 Oysters te gaan zoeken ook al staan ze op GTAGames :N

Ik zal DIE moeite echt niet doen!

• 1 maand later...
Geplaatst:
Dat was wel duidelijk als je de tekst in het filmpje van Preddy had gelezen :clown:

Maar om nou eerst die 50 Oysters te gaan zoeken ook al staan ze op GTAGames :N

Ik zal DIE moeite echt niet doen!

Je hebt alle oysters zowiezo nodig voor de 100%, dus dan krijg je die 4 vriendinnen automatisch terug als je ze mee uitvraagt. Echter de vriendinnen zijn niet nodig voor de 100% alhoewel sommige wel leuke voordelen hebben:

- wapens en geld behouden na arrestatie en ziekenhuis bezoek (Barbara & Katie)

- gratis Pay'N Spray (Michelle)

Daarnaast is het daten met Millie wel uitermate makkelijk als je steevast je Gimp-suit aantrekt voordat je haar met een bezoekje vereert.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...