noedel Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 (bewerkt) Hey allemaal, ik zocht net even naar wat nieuwe auto mods, en toen ik deze ingame ging testen zag ik dit: In de readme staat dit: 1179, fbmp_lr_rem1, vehicle, 100, 21012481190, fbmp_lr_t2, vehicle, 100, 4096 1191, fbmp_lr_t1, vehicle, 100, 4096 Also put the tga's (CardiffCity.tga & chrome_07.tga) in vehicle.txd Die CardiffCity.tga en chrome_07.tga zijn deze texturen: Als de wagen standaard rondrijdt werkt de texture ook al niet op de motorkap, en als ik de bumpers "koop" dan zie ik net hetzelfde grijs. Wat moet ik nu doen om deze texturen goed te laten werken? Greetzzz Bewerkt: 15 mei 2007 door noedel Reageren
Matiscus Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Ik heb er al met jou op MSN al over gepraat... en volgens mij is dat toch maar iets raars. Je vertelde me, als je de textures in vehicle.txd plaatst, dat je een chrash krijgt. Opzich is dat al niet juist, maar heb je toevallig niks verkeerd gedaan? Want in de readme staat duidelijk vermeldt dat je gewoon de twee textures moet toevoegen aan vehicle.txd... Er is ook een logische verklaring voor dat hij je textuur niet vind op de bumpers... Het model zelf zoekt in vehicle.txd achter de textures, maar die kan hij niet vinden, daarom neemt hij maar het standaard kleur van het model. Bovendien zal hij het ook niet vinden als je het in de txd van de wagen zelf stopt. Want het model zoekt nog steeds in vehicle.txd, je kan dat aanpassen met 3dsmax of zmodeler... maar dan moet je eerst toestemming hebben van de maker. En bovendien is de DFF gelockt. Dus je kan hem niet aanpassen. Reageren
noedel Geplaatst: 16 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 Mja, Mickey van dit forum had de plaatjes toegevoegd aan de vehicle.txd, en toen ik het uitprobeerde viel het spel uit halverwege het laden. Ik zal dan maar eens mailen naar Spy3D Greetzzz Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Ik heb die mod ook. Ik heb hier de goede Vehicles.txd. Die kan je downloaden. DIe moet je in Models/Generic plakken. PS: Het uploaden doet het niet. voeg me maar toe op MSN als je hem wilt Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 Helaas, maar dat is een fout van de maker zelf (zoals Matiscus al zei). Je zult dus zelf contact met de maker moeten opnemen. Mvg, Apple-Mac Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 Ik zie net dat de bodykits bij mij gewoon Alien en X-Flow heten. Misschien is daar wat fout gegaan Reageren
noedel Geplaatst: 23 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 Hey, ik heb de vehicle van Da Phoenix geprobeerd en hij werkt perfect. Maar hoe de bodykit heet in het spel (dus welke je vervangt) maakt niet zoveel uit, als hij maar naar de vehicle.txd verwijst is alles in orde Greetzzz, en vooral: bedankt!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.