yvea0 Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 hey iedereen, ik heb een maand geleden een nieuwe computer met windows vista home primium gekocht. en ik hoorde dat er ook iets was met een Xbox 360, wat blijkbaar iets te maken heeft met vista. Kan iemand mij dit uitleggen? Dankje Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 Je kunt de Xbox 360 verbinden aan je pc met Windows Vista. hoe, dat weet ik niet, google maar ff. Reageren
Preddy Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 Ik heb hət even aangekeken maar blijkbaar kan hət topic toch beter in hət Games Forum. Waarschijnlijk lopen daar meer mensen rond die hier verstand van hebben. Reageren
Eros Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 Live Anywhere Tijdens de Windows Vista presentatie, praatte GameCore met een Microsoft medewerker over de komst van Live Anywhere! Live Anywhere is een concept dat 360 gamers en PC gamers met elkaar gaat verbinden, hət is dus een uitbreiding op de bestaande Xbox Live voor de Xbox 360. Ben je dus al in hət bezit van een Xbox Live abonnement dan kun je straks gratis gebruik gaan maken van de PC variant op Windows Vista. Ben je echter niet in hət bezit van een Xbox 360 Live account dan kun je tegen een klein bedrag een Live Anywhere account aanmaken. Xbox Live smelt dus in een nieuwe vorm, genaamd Live Anywhere, waarbij gamers altijd en overal gebruik kunnen maken van hun account. Met 1 unieke identiteit kunnen gamers inloggen op zowel de Xbox 360, PC als op hun mobiele telefoon. “Zo kun je overdag een vriend, uit je friendlist, via je mobiele telefoon uitnodigen om s’avonds een potje Project Gotham Racing te gaan spelen. Vervolgens ga je naar je PC om daar je bolide naar eigen wens te tunen en te voorzien van eigen gemaakte textures, om later op de avond de strijd aan te gaan op je Xbox 360.” Uit dit artikel gekopiërd. Verder valt er niet veel aan toe te voegen, ik denk wel dat je alles duidelijk uit dat artikel kunt halen. Maar als er toch nog iets niet duidelijk is, dan zeg je hət maar. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 Live anywhere is er nog niet, wat je wel al kunt doen is je 360 dmv een netwerk met je pc verbinden om afbeeldingen en muziek te streamen, oftewel je kunt muziek enzo van je pc afspelen op je 360. Reageren
SamShine Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 Live anywhere is er nog niet, wat je wel al kunt doen is je 360 dmv een netwerk met je pc verbinden om afbeeldingen en muziek te streamen, oftewel je kunt muziek enzo van je pc afspelen op je 360. ...maar daarvoor heb je niet percè Windows Vista te hebben, dat kan ook met een Media Center met Windows XP. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.