gothiek Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Ik ben het beu altijd het aan te horen dat je het vliegveld niet mag betreden zonder een pilotenpasje. Ik weet dat er echter een code bestaat dat je dat pasje zogezegd hebt. Maar weet er iemand welke het is. Het is wel voor X-box. Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 volgensmij heb je geen pasjes voor het vliegveld, je hebt wel een goede flying skil nodig. Met een code voor een jet pack kun je over het hek heen vliegen. Of je moet de missie gehaald hebben dat je een jetpack krijgt. Reageren
Youp Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 (bewerkt) Deze heb ik voor je kunnen vinden: Easy Pilot license Go to the airport in San Fierro and enable the "Spawn Jetpack" code. Enter the Shamel jet and enable the "Speed up time" code. Fly it until a message appears in the corner. Fly it for about five or ten more minutes and you will have a pilot license without going to pilot school. Make sure you save the game. Zeg maar even als je niet zo goed in engels bent .. Het is wel voor de X-box dus niet voor de X-box 360 Vertaald: Makkelijke piloten bewijs. Ga naar het vliegveld in San Fierro and laat het "Spawn Jetpack" code toe. Stap in de Shamel jet and laat de "Speed up time" code toe. Vlieg tot je een berichtje krijg in een hoek van je scherm. Vlieg nog 5 of 10 minuten langer en je krijgt je pilotenbewijs zonder naar de pilotenschool te gaan. Weet wel zeker dat je het spel heb gesaved. Moet je ook nog die codes hebben, zeg het even Bewerkt: 15 mei 2007 door Youp Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Je kan hier een topic lezen wat hier ook over gaat. Je kan in iedergeval op de pc ook een cheat invoeren: Natural talent. Succes. Reageren
JeGe Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 die cheat moet ook bestaan voor de xbox want ik heb die chest voor de ps2 Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Het kan ook zonder cheats. In Los Santos kan je volgens mij een auto ervoor zetten en eroverheen springen. In San Fierro kan je tegen een rood bordje aanlopen en dan gaat hij vanzelf open. En als je in Las Venturas aankomt heb je waarschijnlijk de vliegschool al gedaan... Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 (bewerkt) Het kan ook zonder cheats. In Los Santos kan je volgens mij een auto ervoor zetten en eroverheen springen. In San Fierro kan je tegen een rood bordje aanlopen en dan gaat hij vanzelf open. En als je in Las Venturas aankomt heb je waarschijnlijk de vliegschool al gedaan... Maar in San Fierro zijn de vliegtuigen niet open. Als je met cheats werkt kan je dit het makelijkst gebruiken: Maximum voertuigskills: PC: NATURAL TALENT ; PS2: Square, L2, X, R1, L2, L2, left, R1, right, L1, L1, L1 ; Xbox: X, White, A, White, White, left, right, L, L, L . En dan kan je normaal gewoon in alle vliegvelden binnen. Bewerkt: 16 mei 2007 door hanneswasco Reageren
GTA_XP Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 Het kan ook zonder cheats. In Los Santos kan je volgens mij een auto ervoor zetten en eroverheen springen. In San Fierro kan je tegen een rood bordje aanlopen en dan gaat hij vanzelf open. En als je in Las Venturas aankomt heb je waarschijnlijk de vliegschool al gedaan... Maar in San Fierro zijn de vliegtuigen niet open. Als je met cheats werkt kan je dit het makelijkst gebruiken: Maximum voertuigskills: PC: NATURAL TALENT ; PS2: Square, L2, X, R1, L2, L2, left, R1, right, L1, L1, L1 ; Xbox: X, White, A, White, White, left, right, L, L, L . En dan kan je normaal gewoon in alle vliegvelden binnen. En die cheats zijn dan niet schadelijk, toch? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 Het kan ook zonder cheats. In Los Santos kan je volgens mij een auto ervoor zetten en eroverheen springen. In San Fierro kan je tegen een rood bordje aanlopen en dan gaat hij vanzelf open. En als je in Las Venturas aankomt heb je waarschijnlijk de vliegschool al gedaan... Maar in San Fierro zijn de vliegtuigen niet open. Als je met cheats werkt kan je dit het makelijkst gebruiken: Maximum voertuigskills: PC: NATURAL TALENT ; PS2: Square, L2, X, R1, L2, L2, left, R1, right, L1, L1, L1 ; Xbox: X, White, A, White, White, left, right, L, L, L . En dan kan je normaal gewoon in alle vliegvelden binnen. En die cheats zijn dan niet schadelijk, toch? Nee, tenzij je het erg storend vind om die tekst iedere keer te krijgen bij het opslaan... Maar ook die kan je met een mod of iets dergelijks weer wegkrijgen. Met deze cheat kan je nog gewoon de 100% krijgen dus... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.