Jump to content

San Andreas help please!

Zal ik hem kopen?  

35 leden hebben gestemd

1. 1. Zal ik hem voor op de PC kopen?

• Ja doen! blijft een leuk spel!
      32
    • Nee, hij is saai
      1
    • Niet doen het is een oude spel!
      2

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste mensen,

Ik wil graag GTA San Andreas kopen voor op de PC, nou weet ik niet heel veel van San Andreas voor op de PC dus stel ik de volgende vragen en ik hoop dat er mensen zijn die dat kunnen beantwoorden :

• Is San Andreas waard voor op de PC?
  • Hoe zien de grapichs eruit voor op de PC?
  • Is het besturing beter dan voor op de PS2?

Geplaatst: (bewerkt)

SA is het zeker waard om te kopen voor de pc. Zelfs al heb je hem al voor de PS2 zou ik het nog doen. Want op de pc kun je MTA spelen, je kunt mods installeren, zelf modden enz, enz. De graphics hangen natuurlijk af van jou grafische kaart, dus die kun je niet echt vergelijken. En voor mij persoonlijk is de besturing beter op de pc omdat ik gewoon ben van op de pc te spelen, als je hem natuurlijk op de PS2 hebt zal het eerst even wennen zijn. Maar hij is het dus zeker waard om te kopen, en ik zou het zeker doen. :tu:

Bewerkt: door Eros
Geplaatst:

Ten eerste: Als je een geheel onafhankelijk antwoordt wilt moet je dit natuurlijk niet vragen op een GTA forum/fansite met een heleboel GTA fanaten :bonk: . Maar ik zou zeker San Andreas kopen voor de 25 euro die het nu kost. Het is gewoon een geweldig spel en ik vind de besturing (vooral het schieten) veel beter werken dan op een ps2. Je hebt (zoals hierboven reeds vermeldt) natuurlijk ook de luxe dat je mods kan installeren en savegames door anderen laten uitspelen (ik doe dit nooit maar voor anderen is dit een voordeel). Kortom San Andreas is een spel waar je uren gameplezier mee kan hebben en is een aanrader.

Geplaatst:

klopt het schieten is zeker veel beter als op de ps2 of xbox, het is zeker het geld waard om hem op de pc te kopen, het ziet er ook een heel stuk mooier uit. ik heb een periode op de pc gespeeld en toen weer op de ps2 dat was echt wennen ik dacht in eerste instantie dat de texture van het wegdek niet kon laden ofzo. dus JA het is de moeite waard :klap:

Geplaatst:

1. Het is echt heel leuk om te modden, multi player te spelen en save game aanvragen te doen.

2 De graphics zijn ietsje meer opgeleukt voor de PC.

3. Ik vind het handiger, alleen je kan niet locken, maar je moet zelf richten(met de muis). Maar dat is niet zo'n groot probleem.

Kortom, gewoon doen, het is maar 30 eurie's en het is het dubbel en dwars waard!

Ik wens je veel succes en wijsheid. :tu:

Mvg, Clowntje_93 :clown:

Geplaatst:

Ya, zeker doen!!!

IK VIND de pc-versie beter dan alle anderen...

IK VIND de graphics er alleen maar beter uitzien, maar ik heb Xbox en PS2 versie amper gespeelt

IK VIND de besturing zeker beter!

Geplaatst:

Is San Andreas een heel groot bestand? voor op je PC? dat het dan vast gaat lopen want zo'n groot geheugen kaart heb ik ook alweer niet iemand die hier mischien meer vanaf weet post dan a.u.b.

En kan je gewoon ook foto's maken met prinscreen? als je zit te gamen of wat beter resultaat geeft met de camera ( die je zelf in SA hebt ) of gewoon een printscreen.

En jongens die hierboven mij tips hebben gegeven hartelijk dank voor jullie infomartie over San Andreas op PC ik denk dat ik hem ga kopen!

Geplaatst: (bewerkt)
Is San Andreas een heel groot bestand? voor op je PC? dat het dan vast gaat lopen want zo'n groot geheugen kaart heb ik ook alweer niet iemand die hier misschien meer vanaf weet post dan a.u.b.

En kan je gewoon ook foto's maken met prinscreen? als je zit te gamen of wat beter resultaat geeft met de camera ( die je zelf in SA hebt ) of gewoon een printscreen.

En jongens die hierboven mij tips hebben gegeven hartelijk dank voor jullie informatie over San Andreas op PC ik denk dat ik hem ga kopen!

Of SA een groot bestand is weet ik niet.Maar over de foto's weet ik wel wat:

Met de printscreen kan je gewoon foto's maken maar dan staat CJ er zelf op. De ingame camera vind ik zelf handiger want CJ staat er niet op en je kiezen of je ze opslaat of niet. En je kan ook nog inzoomen maar dat wordt het lelijk. Ook kan je aan je homie's vragen of ze een foto van je nemen en die kan ook opgeslagen worden. Of je kan natuurlijk ook nog Fraps gebruiken.

Bewerkt: door Daffy Duck
Geplaatst:

SA is inderdaad een vrij groot bestand, de map "GTA San Andreas" is 4,69 GB, dat zegt lijkt mij genoeg... Vooral de muziek is met 3,23 GB erg groot. :Y

Geplaatst:

Ik zou hem ook kopen op de pc

Waarom:Het is en blijft een superspel!Iedereen die ik ken heeft het spel

Alleen ik zou em niet op de ps2 kopen

Waarom:het spel gaat sneller kapot!

Geplaatst:
Ik zou hem ook kopen op de pc

Waarom:Het is en blijft een superspel!Iedereen die ik ken heeft het spel

Alleen ik zou em niet op de ps2 kopen

Waarom:het spel gaat sneller kapot!

Dat het spel sneller kapot gaat ligt aan jou zelf.

Maar owkee, iedereen zegt dat de Pc versie beter is. En als iedereen dat zegt ben ik daar natuurlijk weer niet mee eens. Op de ps2 is het lopen,rijden,schieten, heel het spelen gewoon veel makkelijk als op de Pc. De graphics zijn op de Pc wel beter maar dat ook liggen aan jou computer. Ik zou zeggen koop SA voor de Ps2. :bier:

Geplaatst:

En als je moeite met het uitspelen van missies, kan je altijd savegames downloaden en is de missie gedaan.

Verder kan je vette automods/scm mods downloaden.

En op de pc kan kan je zelf ook modden. (als je daar goed in bent) :)

Geplaatst:

Oke bedankt ik ben er al uit ik ga hem zeker kopen en mensen die hierboven hebben geantwoord thanks alleen over dat grootte is dat hetzelfde als WoW (World of Warcraft ) dus dat je minder MB hebt dat het vast loopt is dat hetzelfde als bij GTA SA?

Geplaatst:
Oke bedankt ik ben er al uit ik ga hem zeker kopen en mensen die hierboven hebben geantwoord thanks alleen over dat grootte is dat hetzelfde als WoW (World of Warcraft ) dus dat je minder MB hebt dat het vast loopt is dat hetzelfde als bij GTA SA?

Als je sommige scm mods gaat installeren is de kans groot dat het vast gaat lopen.

Bijvoorbeeld de N00bmode.

Of SA Various.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...