King Room Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 (bewerkt) Deze signature heb ik voor Dynamic gemaakt. Ik vind hem wel redenlijk gelukt. Ik blijf het zeggen maar ik vind brushen nog steeds moeilijk. De link voor Dynamic: http://img403.imageshack.us/img403/425/dynamicsigcopypo6.jpg Bewerkt: 15 mei 2007 door King Room Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Dat je brushen moeilijk vind valt ook terug te zien in je sigs. maar oefening baart kunst zeggen ze altijd, en ik zie je erg vaak met nieuwe creaties aan komen zetten. De ene is dan wat minder dan de andere, maar ik zie heir weer een prima werkje. De prima kleuren uitgekozen, de render niet ingeblend, maar doordat de brushes lichter worden richting de render toe ziet het er toch netjes uit. Niks op aan te merken deze keer, 8/10 KUTGW Reageren
Eros Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Brushen is nochtans heel makkelijk. Maar ik zie dat je er toch nog iets redelijks van hebt gemaakt. Alleen is het jammer dat je ook filters hebt gebruikt en dat het soms niet helemaal goed overloopt. De render staat er eigenlijk maar gewoon bij en is niet goed ingeblend. De tekst is dan weer vele beter en geven samen met het simpele randje de signature en beetje een professionelere look. Ik vind niet echt dat hij mooi oogt, maar hij is wel goed gemaakt, dus je krijgt een 7/10. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.