Jump to content

Bagage+vliegtuigtrapje

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben er zojuist achtergekomen dat je de Bagage kunt gebruiken om die "vliegtuigtrapjes-op-wieltjes" te verslepen!!!. :engel:

Zelf wist ik het niet (ik heb voorzover nog GEEN topics of berichten hierover kunnen ontdekken op dit forum) maar ik kwam er toevallig achter toen ik een manier zocht om weer in mijn AT400 te stappen nadat ik geland was op LS-airport.

toen ik in de bagage stapten (ik had de hoop al opgegeven om een "opstapje" te vinden voor die onbereikbare vliegtuig-deur en wou zo snel mogelijk weg van dat vliegveld met het eerste-de-beste voertuig dat voor handen was) en zoeen "trapje-met wieltjes" zag staan was ik toch benieuwd of dat "ding" te verslepen was met de bagage :clown: (net zoals je de Towtruck kunt gebruiken om auto's te verslepen) en JA HOOR!!!! het werkte nog ook!! :dans:

Mocht dit al bekend zijn en ook al op dit forum vermeld worden dan mijn excuses voor het aanmaken van een onodig topic (slotje erop dan eej!! :slotje: ) en een langdradig zever-verhaal waar niemand wat aan heefd :bonk:

Gr Dolittle

Geplaatst: (bewerkt)

Het klopt wat je zegt, ik heb er ook wel eens gebruik van gemaakt om de AT-400 te betreden die ik op San Fierro Airport had geland. Maar het was allang bekend, elke aanhanger is met een Baggage te verslepen (op trailers na natuurlijk). Naast de trapjes bestaan er ook nog de aanhangers met koffers erin en een aanhanger met een grote box achterop. Verder bestaat er ook nog een 'schoonmaak' -aanhanger.

Edit >> Nog even een plaatje toegevoegd met van links naar rechts; de trap, de aanhanger met koffertjes en de aanhanger met een box achterop.

Bewerkt: door Bassiej™
Geplaatst:

Het was (althans bij mij) inderdaad al eventjes bekend, maar soms is iets nog eens vertellen wel handig :clown: In het kader daarvan is het misschien ook nog een leuk weetje dat de vliegtuigtrap kan ontploffen! Dit ondanks dat er geen motor of benzine in zit, maar schiet erop en je zal het zien :Y

Geplaatst:

Lol dat wist ik echt niet!

En dat ye dat ding kan laten ontploffen, wist ik al helemaal niet!!

Van GTAForum leer ye nog eens wat!

Geplaatst:

Waauw, leuk dat was nog niet bekend bij mij!

Dit kan waarschijnlijk niet bij GTA Vice City (Stories) he?

Geplaatst:
Het was (althans bij mij) inderdaad al eventjes bekend, maar soms is iets nog eens vertellen wel handig :clown: In het kader daarvan is het misschien ook nog een leuk weetje dat de vliegtuigtrap kan ontploffen! Dit ondanks dat er geen motor of benzine in zit, maar schiet erop en je zal het zien :Y

Inderdaad, ik had dit ook gemerkt toen het trapje omreed ^_^ .

Geplaatst:

Zeker vet :*D

Kun je die ook in je verdant meadows airport zetten? want dan is er een mogelijkheid de AT-400 in die hangar te zetten.

Kun je die ook in je verdant meadows airport zetten? want dan is er een mogelijkheid de AT-400 in die hangar te zetten.

dat zou wel kunnen alleen de at-400 past er absoluut niet in..

post hieronder deed ik niet, sorry opeens was dat er, misschien kan iemand hət weghalen?

Bewerkt: door DX11
Geplaatst:

dat zou wel kunnen alleen de at-400 past er absoluut niet in..

post hieronder deed ik niet, sorry opeens was dat er, misschien kan iemand hət weghalen?

Oow das kl*te.

Had hət nog niet geprobeert, leek me welleuk :-(

Geplaatst:
Waauw, leuk dat was nog niet bekend bij mij!

Dit kan waarschijnlijk niet bij GTA Vice City (Stories) he?

ikzelf wist ook niet dat je dat trapje kon doen , de anderen dingen wel.

voor Vice City ( Stories ) is hət denk ik helaas niet haalbaar om dat te doen , anders ff proberen xD

Geplaatst:

eey handig dat je het effe hebt gezegt, ik wist het namelijk helemaal niet en had altijd problemen met het weer instappen bij de AT-400.

Dus thnx 4 the Topic

Maxis

Geplaatst:
hoi werkt het ook bij gta San Andreas

zal wel leuk zijn

Het is voor gta san andreas :bier:

Ik wist dit zelf ook al maar toen ik het trappetje eindelijk bij het vliegtuig had verdween het vliegtuig :duh:

Een vliegtuigtrap die ontploft??? :bonk:

Wat is dat nou weer voor iets doms! Maar goed daar kunnen we niks aan doen!

He bedankt trouwens dat wist ik dus niet!

O, ja ik weet niet of je het al wist maar: De Snelweg verleent je toegang tot Verdant Meadows (En je vliegtuigtrapje erachteraan :puh:)

Bewerkt: door Verrity

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...