Jump to content

De Evolutie van Grand Theft Auto...


Certified Gangsta

Recommended Posts

Oké mensen, het is duidelijk dat GTA IV een enorme sprong maakt op het gebied van graphics en physics.

Sommigen zeggen dat de sprong naar GTA IV zelfs te vergelijken is met de sprong van GTA II naar GTA III.

Om de voortgang duidelijk in beeld te brengen, heb ik dit plaatje op internet gevonden.

Vele mensen (waaronder ik) ergerden zich in de vorige GTA's erg aan hoe lelijk de handen van de characters gemaakt waren... en Niko heeft nu echt een mooie hand gekregen (zelfs met individuele vingers, lol).

Kijk maar:

gtahandsgraphicscreenshcm3.jpg

En hier nog een leuk artikel (in het Engels) over de grote geruchten.

Bewerkt: door Certified Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

Ja owkee, de graphics zien er nu wel beter uit maar ik heb me nooit gerergerd aan de handen ofzo. De graphics van de stad vind ik er nu veel beter op voor uit gegaan. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

ja echt wel een groot verschil, ik ergerde me ook altijd aan die handen met aan elkaar geplakte vingers, maar alle G'TA's waren natuurlijk wel hartstikke vet, en ze waren nog niet eens grafisch heel goed, dus deze is grafisch goed, en de gameplay waarschijnlijk ook wel van de dingen die ik heb gehoord.

Rockstar is TOP!

mark (black force)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel een groot verschil. Mooi hoor het was zo lelijk die handen.

Hopelijk is het ook zo dat als Niko de trekker van een wapen overhaalt dat je dan ook duidelijk ziet dat hij schiet zou mooi zijn!

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat ziet er echt wel vet uit! Ik denk wel niet dat deze spring sprong :) even groot gaat zijn als de sprong van GTA 2 naar GTA III.

Maar misschien dubbel zo groot als die van GTA Vice City naar GTA San Andreas?

Bewerkt: door hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Jaa de hand ziet er goed uit inderdaad :klap: maar ik heb me er nooit aan geergerd en ik vind de graphics van de stad en auto's etc. veel belangrijker. overigens wel mooi gemaakt die vergelijking :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel een groot verschil. Mooi hoor het was zo lelijk die handen.

Hopelijk is het ook zo dat als Niko de trekker van een wapen overhaalt dat je dan ook duidelijk ziet dat hij schiet zou mooi zijn!

Daar heb ik ook aan zitten denken! Dat zou dus echt vet zijn inderdaad! Dit soort kleine details vind ik erg belangrijk in videogames en maken het compleet, en het is altijd leuk om dit soort dingen te ontdekken als je het spel als eerst speelt. :bier:

Kijk maar eens in mijn sig, hoe gedetailleerd hij het pistool beet heeft!

Ja, dat ziet er echt wel vet uit! Ik denk wel niet dat deze spring even groot gaat zijn als de sprong van GTA 2 naar GTA III.

Maar misschien dubbel zo groot als die van GTA Vice City naar GTA San Andreas?

Ja dat is inderdaad wel wat realistischer.

Nog beter: de sprong van GTA III naar GTA:SA, maal 2 :bier:

Bewerkt: door Certified Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

Elke keer als een nieuwe console uitkomt maken ze ineens een grote sprong op grafisch gebied.

Ik denk dat de GTA na GTA IV ook een grote sprong zal maken (wat niet het geval was bij GTA III, Vice City en SA) want dan kunnen ze de Cell processor van de ps3 beter benutten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...