Jump to content

Verklaring over weglaten Staten Island in GTA IV


the max

Recommended Posts

ach ik denk niet dat het zo erg is, want GTA IV zal nog wel groot genoeg zijn. en dat was toch ook dat stuk wat zo kaal was, dat lijkt me dus ook niet zo heel erg leuk. maar ja, sommige misschien wel.

maar ja niet zo heel erg dus vind ik!

black force

Link to comment
Delen op andere websites

Waar is mijn post gebleven? Dat is nu al de 2e keer! Er stonden geen scheldwoorden in, niets illegaals... Waarom doen jullie dit steeds? Ik zei alleen maar dat hij een (indirecte) link naar scans heeft geplaatst. En nog even dat jullie het weten: Afbeeldingen uit scans zijn niet illegaal, zolang ze niet door het tijdschrift zelf gemaakt zijn.

>>> Door PatrickW: Je post is verwijderd, zoals ik ook al in een PB heb uitgelegd, omdat het alleen maar moderatorgedrag bevatte, en ook nog een volledig ongegrond ( want ik kon na drie keer overzien geen links vinden, dus duidelijk waren ze in ieder geval niet).

En in Nederland is inbreuk op auteursrecht wel illegaal. En nog daarvan afgezien gelden op dit forum onze regels en wij staan het niet toe omdat het in Nederland wel illegaal is<<<

En on-topic: wel jammer, want ik vond het platteland in SA juist één van de leukste onderdelen. Ik denk ook dat het spel zonder Staten Island wel groot genoeg zal zijn, maar toch jammer...

Bewerkt: door Insanity Prawn Boy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wél jammer dat het weggelaten is. Staten Island is best bekend om zijn criminelen en er zijn bijvoorbeeld al eerder lijken gevonden in de rivieren die wijzen op liquidaties in de onderwereld.

Het zou het spel wel compleet maken... tenminste, in de zin van het namaken van NYC.

Maar aan de andere kant, dat ze nu dus voor een stukje van New Jersey hebben gekozen, wijst wel op creativiteit en zorgt wel voor de nodige afwisseling.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, Opzich is hət niet zo erg omdat hət maar 1 staat is en ik zal hət niet eens merken ook denk als dit mij niemand ooit had verteld Dus goed dat je hət poste. :tu:

En tja toch jammer van die ene Staat. Zal misschien wel leuk zijn als die er toch was.

-ScOrp1 :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Op die site bij die reacties zeggen ze dat hət door de X360 komt. Maar dan kunnen ze toch aparte versies maken. :? Voor de X360 zonder Staten Island. En voor de PS3 met Staten Island? :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Op die site bij die reacties zeggen ze dat hət door de X360 komt. Maar dan kunnen ze toch aparte versies maken. :? Voor de X360 zonder Staten Island. En voor de PS3 met Staten Island? :Y

nee tuurlijk niet.. krijg je 2 verschillende spelen..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...