ceza Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 Hallo, ik wil een vraagje stellen over auto's tunen...(mischien is hier al een topic over,sorry dan) Ik heb Gta San Andreas maar nog vandaag <_< ik ben nu al bij de 8e/9e level Kan ik dan nu al autos tunen of moet ik daar nog missie voor halen ?? :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 bedoel je dat je 8 missie heb gehaald?? in het begin kan je alleen maar lowriders tunen bij Loco Low co. (dat is bij de missie Cesar Vialpando) later in het spel kun je naar Transfender....daar kunnen de meeste auto's getuned worden.....en je hebt ook Arc Angels (kunnen maar 6 autos getuned worden : Jester, Sultan, Elegy, stratum, uranus en de flash) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.