D Corleone Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 Ik heb een tutorial gevolgd en dit heb ik ervan gemaakt: Reageren
Eros Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 (bewerkt) Als je er dan toch zo op aandringt, zal ik maar even commentaar geven op je werk. ^^ De 3 balletjes zelf zijn wel goed gemaakt, en ze zien er, net zoals de schaduw, vrij realistisch uit. De tekst past er goed bij. Alleen vind ik de kleuren wel iets te fel, je kon misschien iets rustigere kleuren kiezen. Je kon misschien ook die witte achtergrond transparant maken, dat zou alles nog beter tot zijn uiting brengen. Verder ziet alles er goed uit, het is simpel gemaakt, maar dat maakt het mooi. Je krijgt van mij een 7,5/10, dit cijfer is niet al te hoog omdat het van een tutorial komt, maar ik vind het zeker niet slecht gedaan. Bewerkt: 17 mei 2007 door Eros Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.