Tim Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Geplaatst: 6 december 2004 ik er is me iets opgevallen in SA, het lijkt net dat SF en LV afgeraffelt zijn, want het wegennet is veel simpeler als in Los Santos, en de gebouwen in SF en LV zijn ook een beetje eentonig, dus zullen deze steden snel in elkaar gezet zijn, of hoort dit gewoon Reageren
The Godfather Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Geplaatst: 6 december 2004 nou LV vind ik niet, die stad is wel sfeervol , maar Sf oogt een beetje grauw ja :blink: Reageren
Nico1 Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Geplaatst: 6 december 2004 Misschien hebben ze het wegennet in SF simpel gehouden omdat de stad op een berg of heuvel ofzo gebouwt is. Reageren
bakkes Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Geplaatst: 6 december 2004 (bewerkt) ik vind het er allemaal heel mooi uit zien. maar wat betekend sf en lv? sf= San Fierro lv= Las Venturra....speel je gta wel?? Bewerkt: 6 december 2004 door The Godfather Reageren
BrokenTable Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Geplaatst: 6 december 2004 Noord SF is in het echt ook een grid-city: Reageren
Disturbed Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Geplaatst: 6 december 2004 ik weet wat jullie bedoelen... sf is een mooie stad, maar standaard wel ls, die straat met je 1e save house, dat gaf me echt het gangster gevoel: al je homies wonen bij je in zo'n typische ronde gangster straat, echt chill Reageren
CJ-SA Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Geplaatst: 6 december 2004 ik vind het wel meevallen wat je zegt , zijn alle 3 mooie steden . Reageren
Juriaan Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Geplaatst: 6 december 2004 lv vindt ik mooi uitgewerkt met de casino's en de dessert en di e area 69 echt cool helemaal afgelegen:) Reageren
Baffie Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Geplaatst: 6 december 2004 Ik vind heel San Andreas prachtig uitgewerkt, sommige dingen ietsjes minder, maar over het algemeen gewoon een prachtig spel! Reageren
Disturbed Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Geplaatst: 6 december 2004 het mooiste vindt ik dan nog de bossen, die zijn echt scary als het helemaal verlaten is enzo :rolleyes: Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Geplaatst: 6 december 2004 Ik vindt de steden echt helemaal niet afgeraffeld. In elke stad zie wel weer iets moois wat je niet in een andere stad weer ziet. Reageren
timbof5 Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Geplaatst: 7 december 2004 omdat de amerikaanse steden vrij snel uit de grond gestampt zijn en vanaf niks begonnen zijn met bouwen (bij een hele hoop steden dan) hebben ze het vanaf het begin heel eenvoudig gemaakt. Als je met zo'n blok-model werkt kun je de straten ook makkelijker nummeren en weet je dat als je op 12th street moet zijn en je bent op 20th, moet je 8 blokken terug. Dat vinden de amerikanen makkelijker en zo hebben ze het in het echt dus gadaan. des te beter en realistischer dat rockstar het ook gedaan heeft. Reageren
BrokenTable Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Geplaatst: 7 december 2004 omdat de amerikaanse steden vrij snel uit de grond gestampt zijn en vanaf niks begonnen zijn met bouwen (bij een hele hoop steden dan) hebben ze het vanaf het begin heel eenvoudig gemaakt. Als je met zo'n blok-model werkt kun je de straten ook makkelijker nummeren en weet je dat als je op 12th street moet zijn en je bent op 20th, moet je 8 blokken terug. Dat vinden de amerikanen makkelijker en zo hebben ze het in het echt dus gadaan. des te beter en realistischer dat rockstar het ook gedaan heeft. Als op discovery nog eens "We build this city: New York" komt, moet je eens kijken :-) Daar heeft een stadsarchitect gewoon een grid over de bestaande stad gelegd (ergen in 1800-zoveel dacht ik). Ieder gebouw waar een straat overhen lag moest worden gesloopt en de rest van de grond onteigend. Reageren
GTA 0wn3r Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Geplaatst: 7 december 2004 omdat de amerikaanse steden vrij snel uit de grond gestampt zijn en vanaf niks begonnen zijn met bouwen (bij een hele hoop steden dan) hebben ze het vanaf het begin heel eenvoudig gemaakt. Als je met zo'n blok-model werkt kun je de straten ook makkelijker nummeren en weet je dat als je op 12th street moet zijn en je bent op 20th, moet je 8 blokken terug. Dat vinden de amerikanen makkelijker en zo hebben ze het in het echt dus gadaan. des te beter en realistischer dat rockstar het ook gedaan heeft. Als op discovery nog eens "We build this city: New York" komt, moet je eens kijken :-) Daar heeft een stadsarchitect gewoon een grid over de bestaande stad gelegd (ergen in 1800-zoveel dacht ik). Ieder gebouw waar een straat overhen lag moest worden gesloopt en de rest van de grond onteigend. Knap lullig voor de eigenaar van het gebouw :unsure: Maar wel cool om dat hier te lezen! Go Broken Table :lol: Reageren
The Outlaw Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Geplaatst: 7 december 2004 ja ik vind Las venturras een beetje, er had meer in gezeten, maar bij san fierro heb ik echt het gevoel dat er sfeer in zit net zoals bij Los santos met de ghetto's beetje jammer van Lv maar de andere 2 steden maken het weer goed Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.