Jump to content

een misie waar je met een vliegtuig ergens heen moest..


f'noord

Recommended Posts

er was zo'n missie waar je met een vleigtuig naar een heel ander plaatsje moest maar waar is dat dorpje? :clown:
Je bedoeld denk ik Angel Pine? Want in één van de missies van Verdant Meadows moet je inderdaad ergens naartoe vliegen. De precieze missie is N.O.E.. Klik op de link voor een uitgebreidere beschrijving van de missie. Oké, nu nog even je vraag beantwoorden, Angel Pine ligt helemaal linksonder in San Andreas. Het ligt aan de voet van een berg, genaamd Mount Chilliad. Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

er was zo'n missie waar je met een vleigtuig naar een heel ander plaatsje moest maar waar is dat dorpje? :clown:
Je bedoeld denk ik Angel Pine? Want in één van de missies van Verdant Meadows moet je inderdaad ergens naartoe vliegen. De precieze missie is N.O.E.. Klik op de link voor een uitgebreidere beschrijving van de missie. Oké, nu nog even je vraag beantwoorden, Angel Pine ligt helemaal linksonder in San Andreas. Het ligt aan de voet van een berg, genaamd Mount Chilliad.

Bedoelt ie niet liberty city?

Daar kun je na die missie geloof ik niet meer komen :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Bedoelt ie niet liberty city?

Daar kun je na die missie geloof ik niet meer komen :clown:

Oh, wat ben ik weer eens dom geweest :clown: Alsnog heb ik dan wel iets nuttigs toe te voegen hoor:

In de missie Saint Mark's Bistro, ja hoe kan het ook anders, ga je naar Saint Mark's Bistro in Liberty City, na de missie kun je hier nog wel komen, maar dat is iets moeilijker. Je zult dan via de Hidden Interiors met een Jetpack moeten gaan en dan kom je in Liberty City uit. Let er wel op dat een groot deel Unsolid is, wat dus betekent dat je er niet kunt lopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je zult dan via de Hidden Interiors met een Jetpack moeten gaan en dan kom je in Liberty City uit. Let er wel op dat een groot deel Unsolid is, wat dus betekent dat je er niet kunt lopen.

Om nog even een kleine toevoeging hierop te geven. In dit topic vindt je meer informatie en uitleg over de Hidden Interiors, en hoe je nu in Liberty City komt. Daarnaast zou je eventueel ook dit filmpje kunnen bekijken, daarin wordt voorgedaan én uitgelegd hoe je onder andere in Liberty City komt.

Link to comment
Delen op andere websites

er was zo'n missie waar je met een vleigtuig naar een heel ander plaatsje moest maar waar is dat dorpje? :clown:
Je bedoeld denk ik Angel Pine? Want in één van de missies van Verdant Meadows moet je inderdaad ergens naartoe vliegen. De precieze missie is N.O.E.. Klik op de link voor een uitgebreidere beschrijving van de missie. Oké, nu nog even je vraag beantwoorden, Angel Pine ligt helemaal linksonder in San Andreas. Het ligt aan de voet van een berg, genaamd Mount Chilliad.

Die bedoel ik niet maar toch bedankt!!

Bedoelt ie niet liberty city?

Daar kun je na die missie geloof ik niet meer komen :clown:

Oh, wat ben ik weer eens dom geweest :clown: Alsnog heb ik dan wel iets nuttigs toe te voegen hoor:

In de missie Saint Mark's Bistro, ja hoe kan het ook anders, ga je naar Saint Mark's Bistro in Liberty City, na de missie kun je hier nog wel komen, maar dat is iets moeilijker. Je zult dan via de Hidden Interiors met een Jetpack moeten gaan en dan kom je in Liberty City uit. Let er wel op dat een groot deel Unsolid is, wat dus betekent dat je er niet kunt lopen.

Maar hoe kom je daar dan??

waar is dat?? :dans:

>>> Door Bling: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik voortaan even de "Bewerk"-knop om je voorgaande bericht te bewerken. ;) <<<

Dat bedoelde ik wel!! :dans::klap::D maar moet je dit dan allemaal doen??

en ook nog in die garage in doherty daar was je ineens weg :bonk:

>>> Door Bling: Nogmaals samengevoegd. Gebruik vanaf nu maar gewoon de "Bewerk"-knop, zoals ieder ander lid. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Dat bedoelde ik wel!! :dans::klap::D maar moet je dit dan allemaal doen??

Je moet zelf weten wat je kiest. Of het filmpje bekijken en de stappen zelf doen. Of het stappenplan volgen in dat topic, overigens raad ik je die laatste ook aan om te doen. In dat topic vindt je alle precieze stappen die benodigd zijn, die moet je allemaal doen en je moet dan gewoon probleemloos naar Liberty City en/of Doherty kunnen.

en ook nog in die garage in doherty daar was je ineens weg :bonk:

Je kan maar op bepaalde plekken lopen, geloof ik. Het kan dus zijn dat je op een stukje grond ging staan dat niet solid was. Echter weet ik het niet zeker, want ik heb het nog niet uitgeprobeerd. Maar gezien het feit dat dit bij Liberty City wel zo is, bestaat de kans dat dit ook in Doherty zo is.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat bedoelde ik wel!! :dans::klap::D maar moet je dit dan allemaal doen??

Je moet zelf weten wat je kiest. Of het filmpje bekijken en de stappen zelf doen. Of het stappenplan volgen in dat topic, overigens raad ik je die laatste ook aan om te doen. In dat topic vindt je alle precieze stappen die benodigd zijn, die moet je allemaal doen en je moet dan gewoon probleemloos naar Liberty City en/of Doherty kunnen.

en ook nog in die garage in doherty daar was je ineens weg :bonk:

Je kan maar op bepaalde plekken lopen, geloof ik. Het kan dus zijn dat je op een stukje grond ging staan dat niet solid was. Echter weet ik het niet zeker, want ik heb het nog niet uitgeprobeerd. Maar gezien het feit dat dit bij Liberty City wel zo is, bestaat de kans dat dit ook in Doherty zo is.

of je kan de cheat doen dat je hoog kan springen en dan buiten over het muurtje te springen maar de man bij de auto niet te doden

Link to comment
Delen op andere websites

Dat bedoelde ik wel!! :dans::klap::D maar moet je dit dan allemaal doen??

Je moet zelf weten wat je kiest. Of het filmpje bekijken en de stappen zelf doen. Of het stappenplan volgen in dat topic, overigens raad ik je die laatste ook aan om te doen. In dat topic vindt je alle precieze stappen die benodigd zijn, die moet je allemaal doen en je moet dan gewoon probleemloos naar Liberty City en/of Doherty kunnen.

en ook nog in die garage in doherty daar was je ineens weg :bonk:

Je kan maar op bepaalde plekken lopen, geloof ik. Het kan dus zijn dat je op een stukje grond ging staan dat niet solid was. Echter weet ik het niet zeker, want ik heb het nog niet uitgeprobeerd. Maar gezien het feit dat dit bij Liberty City wel zo is, bestaat de kans dat dit ook in Doherty zo is.

Ik zal het proberen

ps.

je kunt dat toch ook op de playstation doen?? :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Bedoelt ie niet liberty city?

Daar kun je na die missie geloof ik niet meer komen :clown:

Oh, wat ben ik weer eens dom geweest :clown: Alsnog heb ik dan wel iets nuttigs toe te voegen hoor:

In de missie Saint Mark's Bistro, ja hoe kan het ook anders, ga je naar Saint Mark's Bistro in Liberty City, na de missie kun je hier nog wel komen, maar dat is iets moeilijker. Je zult dan via de Hidden Interiors met een Jetpack moeten gaan en dan kom je in Liberty City uit. Let er wel op dat een groot deel Unsolid is, wat dus betekent dat je er niet kunt lopen.

Welke Hidden Interiors moet je pakken of maakt dat niks uit? :$

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk eens op WikiGTA --> Hemelen, daar zal wel wat staan, kijk anders ook even bij WikiGTA --> Hemelen -->GTA San Andreas. Op die pagina zie je dat Liberty City in Hemel E ligt. Ook is deze pagina van WikiGTA erg handig om in Liberty City te komen, daar staan alle voorbereidingen en stappen die je moet treffen/volgen.

VWO-er

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gezocht maar ik kon nergen iets vinden.

En die kaart op wikigta daar snap ik ook niks van :?

Kan iemand dit aan mij uitleggen?>?

Je moet niet zomaar in het wilde weg gaan zoeken, als je dat gedaan hebt. Het enige wat je hoeft te doen is op deze pagina de instructies volgen. Niet meer, niet minder.

Welke kaart bedoel je overigens? Waarschijnlijk die van de hemelen. Je hebt verschillende hemelen in San Andreas. Als jij naar Liberty City wil, kom je in de 'Ganton Gym Hemel'. Op deze pagina zie je dan een overzicht met interiors waar je via die hemel heen kan. Als je bijvoorbeeld lees dat je een marker moet zetten bij 'Warehouse 2', dan kun je aan de hand van die plattegrond de interior opzoeken.

Ps: Ik hoop dat je dit bedoelde, anders snap ik je vraag niet voldoende.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...