f'noord Geplaatst: 25 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Ik heb gezocht maar ik kon nergen iets vinden.En die kaart op wikigta daar snap ik ook niks van Kan iemand dit aan mij uitleggen?>? Je moet niet zomaar in het wilde weg gaan zoeken, als je dat gedaan hebt. Het enige wat je hoeft te doen is op deze pagina de instructies volgen. Niet meer, niet minder. Welke kaart bedoel je overigens? Waarschijnlijk die van de hemelen. Je hebt verschillende hemelen in San Andreas. Als jij naar Liberty City wil, kom je in de 'Ganton Gym Hemel'. Op deze pagina zie je dan een overzicht met interiors waar je via die hemel heen kan. Als je bijvoorbeeld lees dat je een marker moet zetten bij 'Warehouse 2', dan kun je aan de hand van die plattegrond de interior opzoeken. Ps: Ik hoop dat je dit bedoelde, anders snap ik je vraag niet voldoende. Die bedoelde ik wel Maar ik heb 'm op de playstation(2) maar kan dat daar dan ook bij? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 (bewerkt) Die bedoelde ik wel Maar ik heb 'm op de playstation(2) maar kan dat daar dan ook bij? Je kan ook op de PS2 in die hemel komen, gewoon op dezelfde manier. Die manier die op die pagina wordt uitgelegd is overigens ook speciaal voor de PS2 en Xbox, aangezien je op deze manier Liberty City kan bereiken zonder het gebruik van een trainer. Als ik jou was zou ik even een uitdraai maken van deze pagina. Hierop staat alles wat je nodig hebt. Zorg er daarnaast voor dat je alle cheats ook bij de hand hebt die benodigd zijn. @Hieronder: Ja, die zijn nodig. Alles wat daar staat heb je nodig. Bewerkt: 25 mei 2007 door -Matthijs- Reageren
f'noord Geplaatst: 25 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Ik heb gezocht maar ik kon nergen iets vinden.En die kaart op wikigta daar snap ik ook niks van Kan iemand dit aan mij uitleggen?>? Je moet niet zomaar in het wilde weg gaan zoeken, als je dat gedaan hebt. Het enige wat je hoeft te doen is op deze pagina de instructies volgen. Niet meer, niet minder. Welke kaart bedoel je overigens? Waarschijnlijk die van de hemelen. Je hebt verschillende hemelen in San Andreas. Als jij naar Liberty City wil, kom je in de 'Ganton Gym Hemel'. Op deze pagina zie je dan een overzicht met interiors waar je via die hemel heen kan. Als je bijvoorbeeld lees dat je een marker moet zetten bij 'Warehouse 2', dan kun je aan de hand van die plattegrond de interior opzoeken. Ps: Ik hoop dat je dit bedoelde, anders snap ik je vraag niet voldoende. Die bedoelde ik wel Maar ik heb 'm op de playstation(2) maar kan dat daar dan ook bij? Laat maar ik heb al gezien dat het wel kan maar is het nodig om een helicopter en auto in de garage te doen?? ps. dit was de bedoeling om ook na die missie daar nog heen te kunen. Die bedoelde ik wel Maar ik heb 'm op de playstation(2) maar kan dat daar dan ook bij? Je kan ook op de PS2 in die hemel komen, gewoon op dezelfde manier. Die manier die op die pagina wordt uitgelegd is overigens ook speciaal voor de PS2 en Xbox, aangezien je op deze manier Liberty City kan bereiken zonder het gebruik van een trainer. Als ik jou was zou ik even een uitdraai maken van deze pagina. Hierop staat alles wat je nodig hebt. Zorg er daarnaast voor dat je alle cheats ook bij de hand hebt die benodigd zijn. @Hieronder: Ja, die zijn nodig. Alles wat daar staat heb je nodig. Oké!! heel erg bedankt ik zal het binnenkort wel even proberen. Reageren
f'noord Geplaatst: 26 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 Maar als ik nu bij die gym ben wat moet ik daar dat snap k nog niet want ik heb een helicopter en een auto in die garage gezet in doherty en ik ben dus boven die ganton gym. maar dan staat er dat ik het spel op pauze moet zetten en dan zo'n marker dinges moet doen maar ik snap der nu even helemaal niks van Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 Maar als ik nu bij die gym ben wat moet ik daar dat snap k nog niet want ik heb een helicopter en een auto in die garage gezet in doherty en ik ben dus boven die ganton gym. maar dan staat er dat ik het spel op pauze moet zetten en dan zo'n marker dinges moet doen maar ik snap der nu even helemaal niks van Schiet iedereen dood die zich in de Gym bevinden, gebruik dan de code voor de Jetpack en vlieg naast de deurmarker (enex) door het plafond. succes Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 Maar als ik nu bij die gym ben wat moet ik daar dat snap k nog niet want ik heb een helicopter en een auto in die garage gezet in doherty en ik ben dus boven die ganton gym. maar dan staat er dat ik het spel op pauze moet zetten en dan zo'n marker dinges moet doen maar ik snap der nu even helemaal niks van Klopt. Zodra je je spel op pauze hebt gezet moet je het 'Warehouse' markeren op je map. Dit omdat je anders de weg niet kan vinden in het hele zwarte gebeuren. Ik denk dat je niet weet waar het 'Warehouse' zich bevindt, dus hier een kaartje: Voor de rest van de benodige plaatsen kun je hier kijken, daar staan de interiors. Reageren
f'noord Geplaatst: 26 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 Maar als ik nu bij die gym ben wat moet ik daar dat snap k nog niet want ik heb een helicopter en een auto in die garage gezet in doherty en ik ben dus boven die ganton gym. maar dan staat er dat ik het spel op pauze moet zetten en dan zo'n marker dinges moet doen maar ik snap der nu even helemaal niks van Klopt. Zodra je je spel op pauze hebt gezet moet je het 'Warehouse' markeren op je map. Dit omdat je anders de weg niet kan vinden in het hele zwarte gebeuren. Ik denk dat je niet weet waar het 'Warehouse' zich bevindt, dus hier een kaartje: Voor de rest van de benodige plaatsen kun je hier kijken, daar staan de interiors. en dan moet ik naar dat warehouse toe vliegen? (op dezelde hoogte ongeveer toch?) Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 en dan moet ik naar dat warehouse toe vliegen? (op dezelde hoogte ongeveer toch?) Je moet naar dat 'Warehouse' vliegen, inderdaad. Blijf zoveel mogelijk op één hoogte vliegen omdat je anders de kans hebt dat je overnieuw moet beginnen. Geef wel steeds een beetje gas, want zodra je vooruit gaat ga je automatisch omlaag. Let dus ook goed op je hoogtemeter, als die erbij zit. Reageren
f'noord Geplaatst: 26 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 en dan moet ik naar dat warehouse toe vliegen? (op dezelde hoogte ongeveer toch?) Je moet naar dat 'Warehouse' vliegen, inderdaad. Blijf zoveel mogelijk op één hoogte vliegen omdat je anders de kans hebt dat je overnieuw moet beginnen. Geef wel steeds een beetje gas, want zodra je vooruit gaat ga je automatisch omlaag. Let dus ook goed op je hoogtemeter, als die erbij zit. Maar ik vloog daar zonet maar dan zie ik niks Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 en dan moet ik naar dat warehouse toe vliegen? (op dezelde hoogte ongeveer toch?) Je moet naar dat 'Warehouse' vliegen, inderdaad. Blijf zoveel mogelijk op één hoogte vliegen omdat je anders de kans hebt dat je overnieuw moet beginnen. Geef wel steeds een beetje gas, want zodra je vooruit gaat ga je automatisch omlaag. Let dus ook goed op je hoogtemeter, als die erbij zit. Maar ik vloog daar zonet maar dan zie ik niks Je moet letten op een gele marker, zo één die bijoorbeeld ook voor de Burger Shot 'hangt'. Als je hem niet ziet, zit je niet op de correcte hoogte. De plek die ik voor je gemarkeerd heb, is een beetje globaal. Het zou dus best kunnen dat de marker zich op de plattegrond enkele milimeters naar een andere kant bevindt. Blijf gewoon even een beetje rondvliegen, of doe het stuk eens over. Als je vanaf de Ganton Gym daarheen vliegt zal de marker zich onder je bevinden, geloof ik. Reageren
f'noord Geplaatst: 26 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 en dan moet ik naar dat warehouse toe vliegen? (op dezelde hoogte ongeveer toch?) Je moet naar dat 'Warehouse' vliegen, inderdaad. Blijf zoveel mogelijk op één hoogte vliegen omdat je anders de kans hebt dat je overnieuw moet beginnen. Geef wel steeds een beetje gas, want zodra je vooruit gaat ga je automatisch omlaag. Let dus ook goed op je hoogtemeter, als die erbij zit. Maar ik vloog daar zonet maar dan zie ik niks Je moet letten op een gele marker, zo één die bijoorbeeld ook voor de Burger Shot 'hangt'. Als je hem niet ziet, zit je niet op de correcte hoogte. De plek die ik voor je gemarkeerd heb, is een beetje globaal. Het zou dus best kunnen dat de marker zich op de plattegrond enkele milimeters naar een andere kant bevindt. Blijf gewoon even een beetje rondvliegen, of doe het stuk eens over. Als je vanaf de Ganton Gym daarheen vliegt zal de marker zich onder je bevinden, geloof ik. oh..oké dat zal ik dan even proberen. Bedankt!! Reageren
demii Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 kan iemand een plattegrond voor mij maken waar alle winkeltjes enzo staan? bij voorraad dank! <--- hihi wou ik altijd al zeggen xxx demi Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 kan iemand een plattegrond voor mij maken waar alle winkeltjes enzo staan? bij voorraad dank! <--- hihi wou ik altijd al zeggen xxx demi Hey 'demii', welkom op het forum! Ik zou wel zo'n plattegrond willen maken, maar dat is tevergeefse moeite als ze allemaal netjes op één site staan. Op deze pagina vindt je een zo'n plattegrond. Onder het kopje 'Eten & ontspanning' staan alle winkels en eetgelegenheden op een plattegrond. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.