Scarface92 Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 Wat is beter de PSP of de PS2 versie? Ik heb hem op de ps2 versie. Mij maakt het niet zoveel uit. Maar de Graphics van de playstation 2 versie zijn een klein beetje mooier. En het is natuurlijk wel een mooi spel voor zon handheld! Wat vinden jullie>? PS: als hier al een topic over was sorry daarvoor... :$ Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 (bewerkt) De PS2 versie natuurlijk . De PS2 versie is veranderd. hət beeld is van PSP-beeld naar PS2-beeld gegaan. hət beeld van de PS2 is ook beter. Gebouwen laden sneller in hət beeld. Verder zijn er aantal zijmissies en Easter Eggs toegevoegd. Wat wel jammer is, is dat de PS2-versie geen multiplayer bevat . Desondanks blijft de PS2-versie de beste P.S. Overigens hoorde de PS2-versie niet uit te komen. hət was een ''PSP Exclusive'' Bewerkt: 17 mei 2007 door Steel Dogg Reageren
Gta-killer Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 (bewerkt) Bij de psp versie gaat het erom dat je het onderweg en op vakantie kan spelen, wat bij de ps2 versie niet kan. Om te weten welke beter is moet je kijken naar of je vaak op reis bent of niet, dan moet je niet naar de graphics kijken. Bewerkt: 16 mei 2007 door Gta-killer Reageren
Ronaldinho Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 Hoi Ben Nieuw De psp is idd voor mee ergens heen Voor echt het spelen zou ik toch de ps2 kiezen maar neem dan een ps3 Reageren
M4X Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 Hoi Ben Nieuw De psp is idd voor mee ergens heen Voor echt het spelen zou ik toch de ps2 kiezen maar neem dan een ps3 Welkom Ronaldinho! Het hangt er vanaf wat je prettiger vind; in de auto naar Zuid-Frankrijk op je PSP'tje VCS spelen, of de exclusive contents voor de PS2. De PSP versie kreeg hogere rates omdat de game met andere PSP games vergelijkt werd, terwijl de port naar de PS2 geen absolute PS2 topper is geworden omdat er betere PS2 games zijn, die niet gemaakt zijn voor de PSP. Dit zegt dus niet dat de PS2-versie slecht is, alleen in vergelijking met andere PS2 titels. Persoonlijk heb ik liever de PSP versie, omdat je die overal mee naartoe kan nemen. Je kan hem altijd en overal spelen op je PSP, en ik vind dat er te weinig is bij gekomen op te PS2 versie om die te halen. Als er nog meer exclusieve dingen zouden zijn voor de PS2 versie dan had ik die waarschijnlijk gehaald. Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 Ik vind de psp versie beter want je kunt hem meenemen en de super vetter multiplayer Reageren
rubensanti Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 Ik vind de psp versie beter want je kunt hem meenemen en de super vetter multiplayer dit vind ik ook het pluspunt van de psp versie. op de ps2 heb je geen multiplayer en op de psp heb je iets van 5 verschillende ik heb het spel op de psp en ga hem ook niet op de ps2 kopen Reageren
Scarface92 Geplaatst: 16 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 Ik vind de psp versie beter want je kunt hem meenemen en de super vetter multiplayer dit vind ik ook hət pluspunt van de psp versie. op de ps2 heb je geen multiplayer en op de psp heb je iets van 5 verschillende ik heb hət spel op de psp en ga hem ook niet op de ps2 kopen Maar je hebt weer wel meer zijmissies met de playstation 2 versie... Reageren
Pietje II Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 (...) terwijl de port naar de PS2 geen absolute PS2 topper is geworden omdat er betere PS2 games zijn, die niet gemaakt zijn voor de PSP. Dit zegt dus niet dat de PS2-versie slecht is, alleen in vergelijking met andere PS2 titels. Sorry dat ik dit zeg, maar dat is onzin wat je daar verkondigt. Ik zeg dit niet om GTA Vice City Stories per se met hand en tand te verdedigen, maar GTA Vice City Stories bevatte op de PlayStation Portable-versie al nieuwe mogelijkheden, in een grotere hoeveelheid. Daarbij bevat de PlayStation 2-versie van GTA Vice City Stories nóg meer content, zoals extra zijmissies en extra voertuigen die je kan aanschaffen. Dat maakt GTA Vice City Stories een groter spel dan GTA Vice City, en die was toch ook een waardige PlayStation 2-game? Daarom vind ik 't dus complete onzin wat je daar zei. Kortom de PlayStation 2-versie van GTA Vice City Stories is qua inhoud absoluut beter dan de PlayStation Portable-versie. Ten eerste bevat de PlayStation 2-versie dus vele extra content, waarmee de kwantiteit aan opties in de game toeneemt en de game dus langere speeltijd bevat, en alle standaard bugs en laadtijden waarmee de PlayStation Portable-versie mee te kampen had zijn allemaal uit de PlayStation 2-versie gefilterd. Daarnaast bevat de PlayStation 2-versie 't zogenaamde trail-effect, welke Vice City extra mooi laat glanzen en daarmee de glitter en glamour van Vice City laat opleven als nooit tevoren. Daarmee is GTA Vice City Stories een erg mooi en vloeiend spel, vloeiender dan GTA San Andreas bijvoorbeeld. Geen wonder dat de PlayStation 2-versie absoluut beter is dan de PlayStation Portable-versie, zeker weten. Maar als je 't nu over de consoles gaat hebben, tja dan is de PlayStation Portable natuurlijk handiger voor als je moet reizen en zo. En de PlayStation Portable-versie van GTA Vice City Stories is natuurlijk goed, maar de kwaliteit in de PlayStation 2-verie is gewoon aanzienlijk beter. Reageren
M4X Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 (...) terwijl de port naar de PS2 geen absolute PS2 topper is geworden omdat er betere PS2 games zijn, die niet gemaakt zijn voor de PSP. Dit zegt dus niet dat de PS2-versie slecht is, alleen in vergelijking met andere PS2 titels. Sorry dat ik dit zeg, maar dat is onzin wat je daar verkondigt. Ik zeg dit niet om GTA Vice City Stories per se met hand en tand te verdedigen, maar GTA Vice City Stories bevatte op de PlayStation Portable-versie al nieuwe mogelijkheden, in een grotere hoeveelheid. Daarbij bevat de PlayStation 2-versie van GTA Vice City Stories nóg meer content, zoals extra zijmissies en extra voertuigen die je kan aanschaffen. Dat maakt GTA Vice City Stories een groter spel dan GTA Vice City, en die was toch ook een waardige PlayStation 2-game? Daarom vind ik 't dus complete onzin wat je daar zei. Vice City was voor zijn tijd zeker een waardige topper, maar dat was alweer een aantal jaar geleden. De titels van tegenwoordig voor de PS2 (neem God of War II) zijn in mijn ogen stukken beter, omdat hət geen PSP-ports zijn. Daarom is hət ook geen verwijt aan VCS, want voor een PSP-port is hət zelfs een goede game. Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 Ik vind ze beide even goed. De PSP versie heeft inderdaad tragere laadtijden. Maar bij de PS2 versie heb je geen multyplayer. Als je dus de min -en pluspunten bijelkaar optelt, kom je dus uit op een 'evenwicht'. Dat staat dus gelijk dat beide versies zowel minpunten als pluspunten hebben. Greets, Apple-Mac Reageren
W1ckeD Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 Mwha wat beter is bepaal je natuurlijk zelf,dat is voor iedereen anders. Ik vind hem op de PS2 beter omdat: hət is groter beeld is,minder laadtijd,etc. Maar hət blijft natuurlijk een top-game maakt niet uit op welke console. Reageren
Wijst Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 De ps 2 versie is beter ookal vind ik de psp versie fijner omdat ik dan lekker beneden kan gaan zitten. Reageren
Woetsha Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 PS2 Groter beeld Easter eggs PSP Handig om mee te nemen Multiplayer Cheatdevice downloaden ! Dus ik vind de PSP beter omdat die veel meer voordelen heeft, dat wil niet zeggen dat de PS2-versie slecht is ! Reageren
MartyCeha Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Het voordeel van de draagbaarheid geeft de doorslag: PSP Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.