cheetha Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 meeer voertuigen kopen op ps2 meeer zij missie,s ps2 en gewoon beter beeld de ps2 Reageren
js007 Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 natuurlijk is de ps2 versie de beste maar ik kan naar phil collins ( concert stadium) luisteren terwijn ik rondloop psp Reageren
laverd3 Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 ik persoonlijk ga voor de psp Reageren
Zaahed Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Ik vind de ps2 fijner. Lekker groot heb geen zin om in kleine scherm te kijken. Je kon ook een poll maken hierover . Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Ik vind de ps2 versie beter, want je hebt een paar rampages, unique stunts en zijmissies meer. Reageren
flodo07 Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 ik heb moeten kiezen tussen een psp of ps2 kopen, heb dan maar een psp gekocht omdat je er altijd opkan spelen bv je hebt ps2 en je broer of zus wilt naar zijn favoriete prog zien moet je het stop zetten. conclusie: ik heb nog nooit vcs op ps2 gespeelt dus kan niet weten of het een betere gameplay is maar ik ben al zeer te vreden met de psp versie, en geen gezaag over de tv en je kan hem overal mee naar toenemen, en tot een stuk of 2 uur in de nacht zitten gamen in je bed greetz flodo Reageren
Swiggers Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Het voordeel van de draagbaarheid geeft de doorslag: PSP Ik zeg dat de ps2 beter is, daar zijn betere graphicsik zelf heb een psp gekocht. Omdat ik het overal mee naar toe kan nemen xD Swiggers Reageren
Vic Vanc Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 De ps2 is natuurlijk de beste lekker groot scherm maarja de psp is natuurlijk heel leuk en handig voor in de auto etc. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Ik zelf heb enkel alleen de PSP versie. Toen ik mijn PSP kocht had ik alleen maar een schietspel. Toen heb ik rond gebeld naar vcs. En toen had ik hem voor €20. Verder heb ik nog niet eens aangedacht om een PS2 versie te nemen. Aangezien iemand die ik kende er ook eentje had. En ik vind dat het op de PSP mooier en leuker is. En natuurlijk is het fijn om mee te nemen op vakantie enz. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.