Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb toestemming om van deze auto:

een cabrio te maken zoals deze auto:

De Mercedes SLR McLaren Roadster

1-SRL1.jpg

maar hoe kan ik dat het beste aanpakken?

Hij moet worden geopend in Zmod.

maar daar ben ik geen held in :puh:

PS: hier een printscreen van de toestemming

Geplaatst:

Waarom vraag je eerst permissie en bekijk je dan pas hoe je het wil gaan doen? :duh:

Ik zou het eerder andersom hebben gedaan, maar goed.

Nouja hoe je het moet doen: gewoon de .dff veranderen in ZModeler he. :duh:

(maar als je niet goed kan modden, waarom wil je dan uberhaupt een auto veranderen? Of kan je wel goed modden, alleen dan niet met ZModeler? Want ZModeler lijkt mij niet echt een vereiste ofzo)

Geplaatst:

Dus, wat kan je niet in Zmodeller? Want ik snpa je uitleg niet echt! Je kan ook nog altijd onze MTL checken, daar staat ook een tut. in over hoe je ene auto modeld in Zmodeler!

Geplaatst:
Dus, wat kan je niet in Zmodeller? Want ik snpa je uitleg niet echt! Je kan ook nog altijd onze MTL checken, daar staat ook een tut. in over hoe je ene auto modeld in Zmodeler!

Ik weet niet echt hoe Zmod werkt.

maar 3ds max wel.

maar daarin kan ik hem niet openen

Geplaatst:

maar 3ds max wel.

Hoezo niet? heb je hem als Zmod-bestand gekregen of als .dff? Als je m al Zmod-bestand hebt gekregen, moet je in dit programma gewoon exporten naar .dff en dan met die scripts van KAM openen in 3dsmax. Als het een .dff is kun je m toch ook gewoon in 3dsmax modellen?

Geplaatst:

maar 3ds max wel.

Hoezo niet? heb je hem als Zmod-bestand gekregen of als .dff? Als je m al Zmod-bestand hebt gekregen, moet je in dit programma gewoon exporten naar .dff en dan met die scripts van KAM openen in 3dsmax. Als het een .dff is kun je m toch ook gewoon in 3dsmax modellen?

Ik heb hem gewoon als DFF.

Maar 3dsmax geeft dan dat het een Non-Standard DFF is

Geplaatst:

maar 3ds max wel.

Dat betekend dat de maker de auto in Zmodler heeft gemaakt. Als je die soort DFF bestanden in 3Dsmax of Gmax probeert te openen zegt ie dat. Dus je moet 'm wel openen in Zmod. Maar als je daar niets van snapt, kan je 2 dingen doen: Of je gaat Zmod leren kennen, of je houd het voor gezien.

Geplaatst:

maar 3ds max wel.

Dat betekend dat de maker de auto in Zmodler heeft gemaakt. Als je die soort DFF bestanden in 3Dsmax of Gmax probeert te openen zegt ie dat. Dus je moet 'm wel openen in Zmod. Maar als je daar niets van snapt, kan je 2 dingen doen: Of je gaat Zmod leren kennen, of je houd het voor gezien.

...of je vraagt het in de modding request dat iemand het daar doet voo rjou!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...