game~skater Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 heey, ik wil graag een police maverick, weet iemand hoe ik die kan krijgen..? ik heb geprobeert hem voor de hangar neer te schieten en hem er dan in de duwen.. ook geporobeert met een jetpack er naast te vliegen en hem dan te jatten maar dan val ik op de grond:S ik wil hem heel graag hebben.. alvast bedankt;) Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 De zoekfunctie, De oplossing. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 Je hebt zogenoemde ''Spawn-plekken''. Daaruit kan je opmaken waar de helicopter is. Hier is die van de Police Maverick Veel succes Steel Dogg EDIT: Te laat... Reageren
game~skater Geplaatst: 16 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 Pennywise-The-Clown zei: De zoekfunctie, De oplossing. tanks maar bij mij staat daar niks:? Reageren
.Timothy Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 (bewerkt) Dat kan kloppen, de helikopter spwant er alleen als je de Flying School hebt voltooid. Brons is voldoende. Ook moet je de San Fierro missies, met uitzondering van die van Wang Cars, Zero en de Driving School, hebben uitgespeeld om de Flying School te unlocken. Als laatste moet je de Flying School hebben gekocht van Mike Toreno. Verder raad ik je aan om rustig er naartoe te gaan, dan heeft de helikopter alle tijd om te spawnen. Bewerkt: 16 mei 2007 door VWO-er Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.