Verrity Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 Ga jij Pirates Of the Carribean op 22 mei kopen of niet? Reageren
Eros Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 Ik ga de film zeker en vast zien, want ik heb alle andere delen ook al gezien, en het is een fantastische film. Maar het spel ervan ga ik niet kopen, want spellen op basis van een film zijn meestal niet zo goed, ook heb ik er gewoon geen behoefte aan. Reageren
Verrity Geplaatst: 16 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 (bewerkt) Was Black Pearl goed dan? Dat zou ik wel willen weten Bewerkt: 16 mei 2007 door Verrity Reageren
Empyrean Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 (bewerkt) De film zeker wel, maar het spel niet, denk ik. Bewerkt: 17 mei 2007 door Empyrean Reageren
michaelfivez Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 DE films zijn zalig, ga ik zeker zien, het eerst volgende weekend nadat hij uit is. Maar het spel niet. Ik geef me geld liever uit aan andere (betere) spellen Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 (bewerkt) Ik weet het niet, maar waarschijnlijk niet. Was Black Pearl goed dan? Dat zou ik wel willen weten Er is geen spel van 'The Black Pearl'. Wel was er rond die tijd een spel genaamd Pirates of the Caribbean uitgebracht, die heb ik wel. Maar dat gaat gewoon over iemand die in de Caribbean woont en dan moet je allemaal quests voltooien, en uiteindelijk een Inca schat vinden om The Black Pearl te verslaan. Verder zijn er in dat spel geen verwijzingen naar de film. Maar ik vind het een heel gaaf spel, wat ik nog steeds best wel vaak speel. Dat andere spel(Legen of Jack Sparrow ofzo) heb ik niet gespeeld, dus daar kan ik niks over vertellen. Bewerkt: 17 mei 2007 door Clowntje_93 Reageren
Woetsha Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 Ik geef mijn geld uit alleen aan goede spellen, zoals GTA & sommige actie-spellen! Reageren
Verrity Geplaatst: 18 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Ik weet het niet, maar waarschijnlijk niet.Was Black Pearl goed dan? Dat zou ik wel willen weten Er is geen spel van 'The Black Pearl'. Wel was er rond die tijd een spel genaamd Pirates of the Caribbean uitgebracht, die heb ik wel. Maar dat gaat gewoon over iemand die in de Caribbean woont en dan moet je allemaal quests voltooien, en uiteindelijk een Inca schat vinden om The Black Pearl te verslaan. Verder zijn er in dat spel geen verwijzingen naar de film. Maar ik vind het een heel gaaf spel, wat ik nog steeds best wel vaak speel. Dat andere spel(Legen of Jack Sparrow ofzo) heb ik niet gespeeld, dus daar kan ik niks over vertellen. Ik had het over de film Ik weet ook wel dat er geen spel is uitgekomen Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Ik heb de DEMO gespeeld maar ik vond de besturing neit echt fijn. Grafisch was die wel mooi. Dus nee ik ga hem niet kopen. Reageren
Wrieh Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Nee ik houd neit echt van dat soort spellen. Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Ik weet het niet of het van mij ouders mag dus ik moet maar afwachten ik hoop dat ik die spel krijg. Ik heb die film ook gezien hij is wel leuk maar er zit wel meer humor in dan vechten maar het is wel leuke film. Ik ga die op dvd kopen als die op dvd uitkompt met 2 dvd"s ik heb ook Pirates of the Caribbean 2 op 2 dvd"s. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Nee ik ga hem echt niet kopen. Die films vind ik niks. Dus dan hoef ik dat spel ook niet te hebben. Reageren
K.O. Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 De film was zeker vet, maar de game ga ik echt niet kopen. Filmgames zijn sowieso vrijwel allemaal bagger en zo geweldig leuk zag de game er niet uit in de (p)review van de PU. Deze laat ik dus maar aan me voorbij gaan... Reageren
sevaboy Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 (bewerkt) De film heb ik gezien,maar ik ga me geld niet verdoen aan een spel die bagger en makkelijk uit te spelen. De 1ste game had ik gekocht en heb nog altijd spijt,de multiplayer is wel goed. Maar ik ga geld niet verdoen aan een spel die bagger is. Dus nee! Wist je dat er ook een Psp versie uitkomt? Bewerkt: 6 juni 2007 door sevaboy Reageren
Verrity Geplaatst: 6 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 De film heb ik gezien,maar ik ga me geld niet verdoen aan een spel die bagger en makkelijk uit te spelen.De 1ste game had ik gekocht en heb nog altijd spijt,de multiplayer is wel goed. Maar ik ga geld niet verdoen aan een spel die bagger is. Dus nee! Wist je dat er ook een Psp versie uitkomt? Nee, lijkt me trouwens omhandig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.