game~skater Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 heey,, ik had de SWAT uit end of the line gepakt in me garage gezet en zelfmoord gepleegt,,,daarna in die hangar gezet paar dagen later was hij weg ook zou ik graag een FBI truck hebben, maar die kan je alleen via een trainer krijgen maar ik heb sa op de ps2 kan iemand me helpen Reageren
.Timothy Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 (bewerkt) heey,,ik had de SWAT uit end of the line gepakt in me garage gezet en zelfmoord gepleegt,,,daarna in die hangar gezet paar dagen later was hij weg ook zou ik graag een FBI truck hebben, maar die kan je alleen via een trainer krijgen maar ik heb sa op de ps2 kan iemand me helpen Ik snap niet precies waarmee we je moeten helpen, je geeft zelf al aan dat je de SWAT-Truck bent kwijt geraakt en dat je de FBI-Truck nit kan krijgen omdat je hem op de PS2 hebt. Je kan altijd ArMax installeren, hiermee kan je Mods e.d. installeren op je PS2. ArMax kost rond de vijftig euro. Je kan hem o.a. op Bol.com kopen. Bewerkt: 16 mei 2007 door VWO-er Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 heey,,ik had de SWAT uit end of the line gepakt in me garage gezet en zelfmoord gepleegt,,,daarna in die hangar gezet paar dagen later was hij weg ook zou ik graag een FBI truck hebben, maar die kan je alleen via een trainer krijgen maar ik heb sa op de ps2 kan iemand me helpen De SWAT Truck is inderdaad alleen via een trainer verkrijgbaar. Modding voor de PS2 is mogenlijk, maar zeer lastig, en het kost vaak ook nog geld als je Armax niet hebt. waar we je verder mee moeten helpen is mij een raadsel, probeer de missie opnieuw, en probeer opnieuw zelfmord te plegen als je de SWAT in handen hebt. Save hem, en hopenlijk doet hij het dan wel. Reageren
game~skater Geplaatst: 16 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 heey,,ik had de SWAT uit end of the line gepakt in me garage gezet en zelfmoord gepleegt,,,daarna in die hangar gezet paar dagen later was hij weg ook zou ik graag een FBI truck hebben, maar die kan je alleen via een trainer krijgen maar ik heb sa op de ps2 kan iemand me helpen De SWAT Truck is inderdaad alleen via een trainer verkrijgbaar. Modding voor de PS2 is mogenlijk, maar zeer lastig, en het kost vaak ook nog geld als je Armax niet hebt. waar we je verder mee moeten helpen is mij een raadsel, probeer de missie opnieuw, en probeer opnieuw zelfmord te plegen als je de SWAT in handen hebt. Save hem, en hopenlijk doet hij het dan wel. maar ik heb die missie al gedaan.. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 (bewerkt) Dan vind ik hət erg jammer voor je, uit je post is te zien dat je je game namenlijk al gesaved hebt, en hierdoor is hət eigenlijk uitgesloten om End of The Line opnieuw te spelen met jou game. Wat je kunt doen is een Savegame downloaden zodat je weer met deze missie begint. Ik heb er eentje voor je opgezocht, en >hier< kun je hem downloaden. De savegame plaats je in de map 'San Andreas User Files', te vinden bij 'Mijn Documenten'. Succes ermee! Bewerkt: 16 mei 2007 door Pennywise-The-Clown Reageren
ArticLight Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 Dan vind ik hət erg jammer voor je, uit je post is te zien dat je je game namenljik al gesaved hebt, en hierdoor is hət eigenljik uitgesloten om End of The Line opnieuw te spelen met jou game. Wat je kunt doen is een Savegame downloaden zodat je weer met deze missie begint. Ik heb er eentje voor je opgezocht, en >hier< kun je hem downloaden. De savegame plaats je in de map 'San Andreas User Files', te vinden bij 'Mijn Documenten'. Succes ermee! Hij zei net al dat hij voor de PS2 had. Maar om daarvoor Savegames te gebruiken heb je ArMax nodig. Ikzelf vind hət ook stom dat de S.W.A.T. truck verdwijnt, al zet je hem nog in je garage. Maar hier is dus niks aan te doen. Ikzelf save voor de missie, en steel dan de S.W.A.T. tank en heb er dan zo lang mogelijk plezier mee. Reageren
game~skater Geplaatst: 17 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 Dan vind ik hət erg jammer voor je, uit je post is te zien dat je je game namenljik al gesaved hebt, en hierdoor is hət eigenljik uitgesloten om End of The Line opnieuw te spelen met jou game. Wat je kunt doen is een Savegame downloaden zodat je weer met deze missie begint. Ik heb er eentje voor je opgezocht, en >hier< kun je hem downloaden. De savegame plaats je in de map 'San Andreas User Files', te vinden bij 'Mijn Documenten'. Succes ermee! Hij zei net al dat hij voor de PS2 had. Maar om daarvoor Savegames te gebruiken heb je ArMax nodig. Ikzelf vind hət ook stom dat de S.W.A.T. truck verdwijnt, al zet je hem nog in je garage. Maar hier is dus niks aan te doen. Ikzelf save voor de missie, en steel dan de S.W.A.T. tank en heb er dan zo lang mogelijk plezier mee. tanks voor de hulp... maar waar ken ik zon ArMAx vinden..? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 maar waar ken ik zon ArMAx vinden..? Echt veel verstand van een Armax heb ik niet verder, maar voor zover ik weet is deze niet in de winkel te koop. Je moet hem dus via internet zien te kopen. Dat kan overigens via deze site, of tweedehands via bijvoorbeeld Marktplaats. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.