Rivel Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 Hallo allemaal! Ik ben opzoek naar een programma om een foto van mijn Ipod te maken,(ik bedoel het scherm) zodner fototoestel! Zodoende dat je enkel het scherm mooi hebt! Weet iemand hier een programma voor? Mvg Rivel Reageren
ifc3 Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 Hallo allemaal!Ik ben opzoek naar een programma om een foto van mijn Ipod te maken,(ik bedoel het scherm) zodner fototoestel! Zodoende dat je enkel het scherm mooi hebt! Weet iemand hier een programma voor? Mvg Rivel Je bedoelt een screenshot maken op een ipod? Reageren
Eros Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 Ik heb even gezocht, en ik heb geen programma gevonden waarmee je dit kunt doen. Het zal dus toch met het fototoestel worden. ^^ Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 Ik zoe het niet met een fototoestel doen, aangezien de combinatie van de flitser en het glanzende scherm van een iPod waarschijnlijk zal lijden tot een witte waas i.p.v. een goede foto. Ik denk dan ook dat je beter je iPod onde je scanner kan leggen en er dan een scan van maken. Nuke[NL] Reageren
sevaboy Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 DOe het mmet je webcam of met je psp Go!Cam of met je gsmcamera.Meestal zit er daar geen flits op. Reageren
Rivel Geplaatst: 17 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 Ik kan het ook gewoon proberen zonder flits! Dank voor jullie info! NOg inemand? Reageren
wizkid4590 Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Er is geen enkel programma waar je dit mee kan doen! Alleen Apple (de fabrikant van de iPod) heeft een soort programma waarmee het kan en hier kan je niet aan komen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.