ifc3 Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 (bewerkt) Ik heb maar eens een sig gemaakt met mijn naam erin. Zijn er nog tips ofzo? Edit: klein dingetje gefixed. Edit: zo beter? Bewerkt: 17 mei 2007 door ifc3 Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 (bewerkt) Beter en Beter! Je kan nu al aardig 'photoshoppen', alleen zal k vanaf nu als ik jouw was wel échte renders gebruiken. De BG is nice, maar er kunnen iets meer kleur verschillen in De Render ontbreekt De Front us mooi, alleen zal ik hət bij 1 streepje houden De Border is onduidelijk 6/10 Bewerkt: 17 mei 2007 door Agent Kellerman Reageren
D Corleone Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 Mooi gedaan! Maar je hebt weer dezelfde effecten gebruikt... Die F links in de sig is wel mooi. Die brushes rechts passen wel mooi bij dat lichteffect. Die font en met die kleur vind ik niet mooi, je moet namelijk niet bij een blauwe sig een gele kleur gebruiken. En de border moet je ook niet geel doen maar gewoon zwart ofzo Cijfer: 6/10 Reageren
ifc3 Geplaatst: 17 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 Beter en Beter!Je kan nu al aardig 'photoshoppen', alleen zal k vanaf nu als ik jouw was wel échte renders gebruiken. De BG is nice, maar er kunnen iets meer kleur verschillen in De Render ontbreekt De Front us mooi, alleen zal ik hət bij 1 streepje houden De Border is onduidelijk 6/10 Aan welke kant moet ik dat streepje dan doen?. En wat voor scherm heb jij, dat de border onduidelijk is? (CRT, TFT?) En waar kun je een render downloaden? Mooi gedaan!Maar je hebt weer dezelfde effecten gebruikt... Die F links in de sig is wel mooi. Die brushes rechts passen wel mooi bij dat lichteffect. Die font en met die kleur vind ik niet mooi, je moet namelijk niet bij een blauwe sig een gele kleur gebruiken. En de border moet je ook niet geel doen maar gewoon zwart ofzo Cijfer: 6/10 Die F is hət Fedora Core (FC) logo. Heb de kleuren nu iets aangepast, wat vinden jullie van mijn nieuwe border (nu wel 2px, de buitenste is blauw en de binnenste wit transparant). Reageren
D Corleone Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 Beter en Beter!Je kan nu al aardig 'photoshoppen', alleen zal k vanaf nu als ik jouw was wel échte renders gebruiken. De BG is nice, maar er kunnen iets meer kleur verschillen in De Render ontbreekt De Front us mooi, alleen zal ik hət bij 1 streepje houden De Border is onduidelijk 6/10 Aan welke kant moet ik dat streepje dan doen?. En wat voor scherm heb jij, dat de border onduidelijk is? (CRT, TFT?) En waar kun je een render downloaden? Mooi gedaan!Maar je hebt weer dezelfde effecten gebruikt... Die F links in de sig is wel mooi. Die brushes rechts passen wel mooi bij dat lichteffect. Die font en met die kleur vind ik niet mooi, je moet namelijk niet bij een blauwe sig een gele kleur gebruiken. En de border moet je ook niet geel doen maar gewoon zwart ofzo Cijfer: 6/10 Die F is hət Fedora Core (FC) logo. Heb de kleuren nu iets aangepast, wat vinden jullie van mijn nieuwe border (nu wel 2px, de buitenste is blauw en de binnenste wit transparant). Nu is hij veel beter! Nu geef ik hem een 7,5/10 Reageren
Rivel Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 Ik vind hem wel cool gemaakt, maar je brushes passen niet bij je cirkels, je cirkels zijn abstract en je brushes juist niet! Hij is voor de rest wel cool! Maar jammer van die brushes! 6/10 Reageren
ifc3 Geplaatst: 17 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 Ik vind hem wel cool gemaakt, maar je brushes passen niet bij je cirkels, je cirkels zijn abstract en je brushes juist niet! Hij is voor de rest wel cool! Maar jammer van die brushes! 6/10 Er zitten toch helemaal geen brushes in? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.