janna Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2007 hey mensen heb een mod geinstalleerd modDB maar als ik op de game klik komt er niks hoe kan dit ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2007 hey mensen heb een mod geinstalleerd modDB maar als ik op de game klik komt er niks hoe kan dit ? Kan het wat duidelijker? Welke mod? modDB, daar kom ik niet ver mee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
janna Geplaatst: 16 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2007 hey mensen heb een mod geinstalleerd modDB maar als ik op de game klik komt er niks hoe kan dit ? Kan het wat duidelijker? Welke mod? modDB, daar kom ik niet ver mee. hey GTA Monster hier heb je de site http://mods.moddb.com/2474/ultimate-vice-city-20/ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2007 hey mensen heb een mod geinstalleerd modDB maar als ik op de game klik komt er niks hoe kan dit ? Kan het wat duidelijker? Welke mod? modDB, daar kom ik niet ver mee. hey GTA Monster hier heb je de site http://mods.moddb.com/2474/ultimate-vice-city-20/ Ik heb even gekeken, je moet bij bugs je spel opnieuw installeren, en de mod installeren, en start een nieuw game. (Of load je savegame ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tunix Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2007 (bewerkt) Op de site die je geeft staan ook al klachten over mensen die hem niet konden starten, dus je bent niet de enige... Ik kon alleen geen oplossing vinden. Bewerkt: 16 mei 2007 door Tunix Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2007 Hier kan je de mod zonder bugs of klachten downloaden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.