game~skater Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 kan iemand mij vertellen wat je met Armax allemaal kan doen,, of het alleen op gta sa werkt ofzo Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 Je hebt net een topic geopend waar je tot het besluit kan dat je Armax moet gebruiken om de Trainer van GTA San Andreas op je PS2 te zetten, volgens mij is het dan beter dat je in dat topic verder gaat i.p.v dit nieuw topic te maken. Denk je niet? Wat je met Armax allemaal kan weet ik niet. Maar je kan er mods enzo op je PS2 zetten, denk ik. Reageren
.Timothy Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 kan iemand mij vertellen wat je met Armax allemaal kan doen,, of het alleen op gta sa werkt ofzo ArMax werkt met ieder spel, op iedere PS2. Met ArMax kan je bestanden van en op je PS2 halen en zetten. Denk aan foto's in GTA: San Andreas en Savegames. Je bent wel 10 euro verder als je het wilt aanschaffen. Zelf maak ik er geen gebruik van omdat......ik geen PS2 heb en... ...het me sowieso al te duur lijkt. VWO-er Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.