Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Voor msn heb ik maar even een avatar gemaakt van de Alfa Romeo 159, een zeer mooie auto in mijn ogen. Vrij simpel maar volgens mij wel effectief, mochten jullie het wat vinden maak ik er wel meer. :)

post-3181-1179338438.jpg

Geplaatst:
Voor msn heb ik maar even een avatar gemaakt van de Alfa Romeo 159, een zeer mooie auto in mijn ogen. Vrij simpel maar volgens mij wel effectief, mochten jullie het wat vinden maak ik er wel meer. :)

post-3181-1179338438.jpg

Ik ben Alfa Romeo Fan... (sinds ik wel eens mee reed in de Alfa Romeo 164 3.0V6 van mijn broer).

Over de avatar: Best leuk gemaakt met het zoomblur effect. Jammer dat de auto er niet helemaal opstaat.

rate: 7,5/10

Geplaatst:

Leuke avatar Goliat, hət logo en hət font passen goed bij elkaar. Ik weet niet of je hət lichteffect zelf hebt toegevoegd, maar hət ziet er een beetje vaag uit. Een beetje groen, en iets te fel in mijn ogen. De background is ook mooi, maar hət had misschien iets drukker gemogen, aan de onderkant bijvoorbeeld. Als ik hət goed zie heb je de opacity van de border verlaagd, die zou je iets hoger kunnen zetten. Voor de rest valt er weinig op aan te merken, want hət ziet er allemaal keurig uit voor een msn avatar.

78%

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...