.Djanick Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Gtaforum naam: .djanick Runescape naam: slaon Combat level: 72 Member: nee Total Lvl: 833 zit er heel weinig op
sevaboy Geplaatst: 30 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Morgen ga ik je erbij toevoegen en dan krijgt ieder die nog niet aangemeld zijn morgen een vv van ik Welp-shika. EN nog iets,ik ben gehackt op een account die combat lvl 77 had en nu moet ik weer beginnen met combat lvl 0 maar ben intussen al 16/17. Lach Aub er niet mee of dit wordt een 2x een ban en Lach ook niet met een ander zijn weinig combat lvl of 2x ban.
sevaboy Geplaatst: 30 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 (bewerkt) mededeling&update: mededeling:Vanaf de 10e lid,gaat we eens stemmen voor een Co-leader. Ieder mag meedoen,zelfs de 10e lid kan meedoen. Kandidaten: 1) 2) 3) 4) 5) update: omdat het bijna Co-leader verkiezingen zijn,zijn er paar regels en zijn we streng als we je betrappen. Waarom?Ieder mag meedoen en niemand wilt stoppen wegens pesterijen en ruzie's. de regels: ban Geen pesterijen en dergelijke 2weken ban -geen vuile reacties dat je er niet bij bent tegen kandidaten en leaders 2weken ban Runescape gang regels overtreden 2dagen ban -Rullez of ik omkopen voor runescape voorwerpen definitieve ban. Respecteer ieder en je krijgt zo geen bannen Bewerkt: 30 mei 2007 door sevaboy
Suburban Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 (bewerkt) rsnaam: don guan5 forumnaam: suburban combat: 14 ( moest opnieuw ) total: 124 member: nee Bewerkt: 31 mei 2007 door Suburban
.Djanick Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 even als toevoeging, ik heb op mijn account helemaal geen spullen *rune spullen* dit boeit mij niet maar mss jullie wel ik mine meer dan dat ik in wildy zit. dus ik zou wel kunnen minen voor de gang? mijn mining is lvl 71 en smithing 53
sevaboy Geplaatst: 31 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 (bewerkt) rsnaam: don guan5forumnaam: suburban combat: 14 ( moest opnieuw ) total: 124 member: nee Vandaag krijg je een vv van mij.En.Djanick misschien ga je er nog vinden We zijn nu met 8 dus nog 2. mededeling: Jensbrinkman heeft vandaag z'n kanditatuur ingezonden,jullie mogen ook al je kandidatuur inzenden. Via PM' kunnen jullie dat doen om beetje dit topic ordelijk te houden. Kandidaten: 1)Jensbrinkman(is 2de leader) 2)Suburban 3) 4) 5) Bewerkt: 3 juni 2007 door sevaboy
sevaboy Geplaatst: 2 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Belangrijke mededeling!!! (Lees dit zeker!!) Vandaag en morgen moet je zeker online zijn,vandaag(en morgen) gaan we ons hereningen in een echte groep. Vragen & info: Tot morgen mag je hier posten met je vragen! Hier alvast (belangrijke)vragen. Waar moet ik zijn? Lumbridge city(bij de fontein,waar de deur is voor het kasteel)Zit je te ver?Gebruik je Lumbridge teleporter. Hoe komt het dat er geen leden staan? 1.Je bent te laat(Tot zondag staan we daar)* 2.De leden zijn ofline vandaag/morgen. *)Als je te laat bent,kun je nog maandag vlug een PM'tje sturen naar mij,anders moet je je inschrijvingsformulier opnieuw hier inzenden. Voor meer vragen&info kun je hier terecht. Lees dit zeker,anders moet je weer bij 0 beginnen.
sevaboy Geplaatst: 2 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 afscheid! Rullez heeft z'n leiderschap stopgezet Rullez woorden: Beste Sevaboy,Ik stopmet onze clan. Mijn intersessen is echt weg bij RS Sorry dus Rullez Nu ga ik het beetje alleen runnen en vandaag kun je een PM'tje sturen waarom je leider zou/willen zijn. De Co-leaderschap verkiezingen zal ik verplaatsen na er een 2de leader gekomen is.
Rullez Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 afscheid!Rullez heeft z'n leiderschap stopgezet Rullez woorden: Beste Sevaboy,Ik stopmet onze clan. Mijn intersessen is echt weg bij RS Sorry dus Rullez Nu ga ik het beetje alleen runnen en vandaag kun je een PM'tje sturen waarom je leider zou/willen zijn. De Co-leaderschap verkiezingen zal ik verplaatsen na er een 2de leader gekomen is. Hoezo 2 leaders, Je doet het prima in je eentje. Doe het gewoon in je eentje en een Co. Veel geluk!
Wrieh Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 afscheid!Rullez heeft z'n leiderschap stopgezet Rullez woorden: Beste Sevaboy,Ik stopmet onze clan. Mijn intersessen is echt weg bij RS Sorry dus Rullez Nu ga ik het beetje alleen runnen en vandaag kun je een PM'tje sturen waarom je leider zou/willen zijn. De Co-leaderschap verkiezingen zal ik verplaatsen na er een 2de leader gekomen is. Hoezo 2 leaders, Je doet het prima in je eentje. Doe het gewoon in je eentje en een Co. Veel geluk! Doei rullez! je was altijd een actieve RSer Kunnen we niet beter een Lagere rs gang oprichten? dat daar de mensen onder de 40 bijv ingaan. Ikzelf ben combat 62 maar de tegenwoordig niet zoveel meer aan combat. tegenwoordig hak ik veel bomen.
sevaboy Geplaatst: 2 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Goed idee,Jensbrinkman. Ik zal vanavond er eens goed over denken/dromen. En morgen zal ik het bekendmaken. Goed zo,Jensbrinkman.Je bent geod om weg om de 2de leader te zijn
sevaboy Geplaatst: 3 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 (bewerkt) Mededeling: Rond 15.00 word Jensbrinkman de 2de leader of de Runescape gang. Jullie kunnen nog PM'en met je goede en slechte punten en dan kan jij NOG misschien 2de leader zijn of misschien Co-Leader. Maar ik denk dat het Jensbrinkman zal worden. Morgen begint de Co-leaderschap verkiezingen en duurt tot dinsdag(nu dinsdag) 18.00. En ga ik eens beginnen met dit topic te verfrissen samen met de 2de leader(..) en de Co-Leader(..) En word het idee van Jensbrinkman toegepast! Bewerkt: 3 juni 2007 door sevaboy
Wrieh Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Mededeling:Rond 15.00 word Jensbrinkman de 2de leader of de Runescape gang. Jullie kunnen nog PM'en met je goede en slechte punten en dan kan jij NOG misschien 2de leader zijn of misschien Co-Leader. Maar ik denk dat het Jensbrinkman zal worden. Morgen begint de Co-leaderschap verkiezingen en duurt tot dinsdag(nu dinsdag) 18.00. En ga ik eens beginnen met dit topic te verfrissen samen met de 2de leader(..) en de Co-Leader(..) En word het idee van Jensbrinkman toegepast! Joepie nog steeds niemand gepb behalve ik? ik ehb de hele morgen even houd gehakt ik denk dat ik 10 tot 15 k aan de clan doneer.
sevaboy Geplaatst: 3 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Mededeling:Rond 15.00 word Jensbrinkman de 2de leader of de Runescape gang. Jullie kunnen nog PM'en met je goede en slechte punten en dan kan jij NOG misschien 2de leader zijn of misschien Co-Leader. Maar ik denk dat het Jensbrinkman zal worden. Morgen begint de Co-leaderschap verkiezingen en duurt tot dinsdag(nu dinsdag) 18.00. En ga ik eens beginnen met dit topic te verfrissen samen met de 2de leader(..) en de Co-Leader(..) En word het idee van Jensbrinkman toegepast! Joepie nog steeds niemand gepb behalve ik? ik ehb de hele morgen even houd gehakt ik denk dat ik 10 tot 15 k aan de clan doneer. Binnen 20 minuten is JensBrinkman de 2de leader en nog iets. JensBrinkman wil je me dan trainen op Runescape tot combat lvl.50 Omdat ik eens gahacht was En dan wil ik niet zwak blijven. Ik ben zwak maar wel veel verstand van Runescape
sevaboy Geplaatst: 3 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 (bewerkt) Gefeliciteerd Jensbrinkman Vandaag heb ik nieuwe kleuren bedacht voor de leden Admin:orange kleur Co-leader:groen kleur Hoge groep:rode kleur Lage groep:blauw kleur En zoals je kunt zien,heb ik het idee van JensBrinkman toegepast: De groepen: Admin:Sevaboy,Jensbrinkman Co-leader:/ Hoge groep:iedereen boven de 40:Mfie,Gangsta()S,Kaugumkauer1,slaon,11zeus11 Lage groep::iedereen onder de 40:Saganian,dieke frans1,don guan5 Bewerkt: 3 juni 2007 door sevaboy
Recommended Posts