Suburban Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 ik wil ook wel een site maken op freewebs ofzo, of iets anders uperhaupt. ik heb al eerder een site gemaakt dus ik kan wel wat
sevaboy Geplaatst: 4 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Wie wou er allemaal een site maken voor onze gang? Sub Urban en nog iemand.
Wrieh Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 ik wil ook wel een site maken op freewebs ofzo, of iets anders uperhaupt.ik heb al eerder een site gemaakt dus ik kan wel wat laat je beste werk is zien
sevaboy Geplaatst: 4 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 (bewerkt) De Co-leaderschap verkiezingen worden weer eens verplaats,maar nu zal ik en Jensbrinkman beslissen wie er Co komt.Dus word bekend in onze gang en je word Co. En over Sub en Muay, we gaan er nog over denken. Edit:En Sub en Muay,stuur eens een website die je gemaakt hebt en dan zal ik en Jensbrinkman kiezen wie het beste is. PS:het moet niets met Rs en de gang te maken hebben Bewerkt: 4 juni 2007 door sevaboy
ThunderDuck Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Waarom maken we geen gang-site? Dat is handiger dan dit topic 0.o Ik denk dat weinigen eens ite kunnen maken(ik kan het wel amar dan word het geen mooie site). Ik kan HTML 0.o
sevaboy Geplaatst: 4 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Kost dat geen geld? Ik heb er daar echt geen verstand van,daarom heb ik ook geen site gemaakt in het begin.
ThunderDuck Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 (bewerkt) Kost dat geen geld?Ik heb er daar echt geen verstand van,daarom heb ik ook geen site gemaakt in het begin. Freehostia? In ieder geval moet de host gratis zijn en PHP + MySQL ondersteunen. Dat is alles. Bewerkt: 4 juni 2007 door ThunderDuck
sevaboy Geplaatst: 4 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Maar we gaan eerst wachten tot SUb en Muay iets goeds gezenden heeft,en dan gaan we wel uitkiezen
ThunderDuck Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Maar we gaan eerst wachten tot SUb en Muay iets goeds gezenden heeft,en dan gaan we wel uitkiezen Heel professioneel, Freewebs.
-eend- Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Gtaforum naam: -eend- Runescape naam: eend3506 Combat level: 38 Member: nee Total Lvl: 357
Wrieh Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 Gtaforum naam: -eend- Runescape naam: eend3506 Combat level: 38 Member: nee Total Lvl: 357 Je bent aangenomen.Wil je meedoen aan de co-leader schap Wedstrijd?Stuur mij of Sevaboy een PB met je Goede en slechte punten. Groetjes Jensbrinkman
-eend- Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 Maakt t uit dat ik mn combat zowat nooit train?
Wrieh Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 Maakt t uit dat ik mn combat zowat nooit train? Ik denk het niet het lijkt me wel handig dat je ff je combat traint tot de 40 dan kun je metde grote gang mee.
sevaboy Geplaatst: 5 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 Nieuwe kandidaat: 1)Jensbrinkman 2)Suburban 3)Thunderduck(nieuwe kandidaat) Nieuwe Site! Ga naar Runescape gang site!(Made by Suburban) Deze site pikken is(voor leden:)Definitieve ban,voor eeuwig!Geld ook voor de andere Nieuwe inschrijvingsformulier: Gtaforum naam: Runescape naam: Combat Level: Totaal Level: Ieder lid die al lid is,moet opnieuw z'n gegevens geven. We waarschuwen nog via Pb. Voor leden die hier niet aangemeld(op GTAForum) zijn. Voeg ons toe op Msn.(Check ons profiel voor ons emailadres)* *De Leaders zijn Sevaboy en Jensbrinkman. >>> Door Jowx: Het is niet toegestaan om e-mailadressen openbaar te posten, dat heb ik voor de zekerheid maar uit je lijstje gehaald. <<<
ThunderDuck Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 Gtaforum naam: ThunderDuck (0.o) Runescape naam: Saganian Combat Level: 6 Totaal Level: 70 Emailadres: Privé (PM, dit hoeft niet het hele forum te weten) Opmerking: Ik kan niet altijd online komen, soms is mijn internet te sloom, en dan doet RS het niet.
Recommended Posts