Muay Thai Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Willow trees kun je achter in de bank vinden bij waar je meestal begint.
Ice Banana Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 WOW sorry maar ik kon het niet laten om deze arme jongen te helpen :o Beste eend, Willow tree's zijn te vinden bij water. De beste locatie om willows te hakken vind je in Draynor Village. Hier onder de Bank vind je willow tree's Zeer handige locatie dus Veel geluk on woodcutting IB
-eend- Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 (bewerkt) Goed, ik ben op allebei de plekken geweest, maar geen willow tree's..? gevonden Bewerkt: 21 juni 2007 door -eend-
ThunderDuck Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Ik heb een mooie tipsite gevonden, en hij is Nederlands. Zeer compleet, van quest guides tot skills, dus dit is erg handig. Ik gebruik hem zelf nu ook. Site
Wrieh Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Ik heb een mooie tipsite gevonden, en hij is Nederlands. Zeer compleet, van quest guides tot skills, dus dit is erg handig. Ik gebruik hem zelf nu ook.Site Ik gebruik www.lunagang.nl
Suburban Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 ik, ik heet Suburban ( lekker orgineel maar wel herkenbaar )
.Djanick Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Hoe voorkom je dat je pickaxe breekt? niet op een steen slaan die rookt
-eend- Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 (bewerkt) Da's ook een keer gebeurt ja Maar net was ie gebroken zonder op een rokende steen te rammen Ben lvl40 trouwens Bewerkt: 26 juni 2007 door -eend-
sevaboy Geplaatst: 28 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 (bewerkt) Ik wil eerst zeggen dat het gisteren (onze contactsdag) afgelast wegens dat ik sa-mp speel.Maar geen nood, het word op een andere dag ingezet,maar die andere dag bevint zich (momenteel) op september.Wegens reizen(van leden) en omdat ik even niet op Runescape kan. Maar nu wil ik dat iedereen (die lid is)die 2 vragen beantwoord: Moet de Runescape gang een echte gang op GTAForum zijn? Wanneer wil jij dat onze gang de contactsdag organiseert? En nog iets: willen de mensen die geen lid zijn,hier niet meer posten,als het over donatie gaat(een PB zenden naar mij),we zijn nu met 12 leden(met ik erbij) en bij de 15e lid gaan we regels over het aanmelden maken! Bewerkt: 28 juni 2007 door sevaboy
Suburban Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 vraag 1: nee, ik denk dat de meeste al in een gang zitten vraag 2: mwoah, in het weekend ofzo.
-eend- Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 (bewerkt) Moet de Runescape gang een echte gang op GTAForum zijn? Nee, de meeste zijn denk ik ook al in gang.. Wanneer wil jij dat onze gang de contactsdag organiseert? In het weekend. 't Zelfde als mijn boven persoon ------------------------------------------------- Ken iemand '' Loppe161 '' ? Bewerkt: 28 juni 2007 door -eend-
Recommended Posts