Jump to content

stowaway

Recommended Posts

Geplaatst:

Hee :bier:

kan t dat myn computer te lanzaam is waardoor k stowaway niet kan completen , want k kom gewoon niet in de buurt van t vliegtuig :S

hebben mensen dit al vaker gehad of ben k de enige

Geplaatst:

Je bent niet de enige, er zijn veel mensen die dit hebben en je kunt dit op een aantal manieren oplossen. Laat ik beginnen bij de relatief langdurige manier. Dat is enorm vaak proberen, totdat hət ooit een keer lukt. Manier twee, koop een betere computer, maar aangezien dat voor velen te duur is, is dat geen optie. Optie drie is daarentegen wel de doorslaggevende oplossing voor velen, zet ''Frame Limitter'' in de instellingen van GTA San Andreas uit, zodat je computer zich niet aan limieten moet houden. Houdt er wel rekening mee dat veel dingen niet correct weergeven worden zonder frame limitter, maar je kan er wel de missie mee halen. En mocht dit nog niet lukken? Dan is hət toch aan te raden om te kijken naar je computer.. Helaas, maar probeer eerst de andere stappen maar eens! :)

Geplaatst:

bedankt man :bier:

maar kan k em daarna wel gewoon weer aanzetten die frame limitter en als k nou een lagere resolutie instel helpt dat ook misgien??

Geplaatst:
bedankt man :bier:

maar kan k em daarna wel gewoon weer aanzetten die frame limitter en als k nou een lagere resolutie instel helpt dat ook misgien??

Ja, als je normaal gesproken geen last hebt van de frames dan kan je hem gewoon weer aanzetten, dat is geen enkel probleem. Zo lang je geen problemen met spelen hebt, kun je hem gewoon aanzetten! En lagere resolutie instellen helpt absoluut, dat helpt denk ik nog meer dan de frame limitter. Omdat je videokaart dan minder beeld oppervlak hoeft op te maken, wat resulteert in een snellere opmaak en een sneller spel en meer kans om hət te behalen. Ik hoop dat hət helpt, en mochten er nog problemen zijn dan hoor ik hət wel. :)

Geplaatst:
Hee :bier:

kan t dat myn computer te lanzaam is waardoor k stowaway niet kan completen , want k kom gewoon niet in de buurt van t vliegtuig :S

hebben mensen dit al vaker gehad of ben k de enige

Ik kwam ook steeds niet op dat vliegtuig totdat er een zandstorm opstak, waardoor ik heel dicht bij hət vliegtuig kwam en naar een paar keer proberen er opkwam. Dus mijn advies wacht op een zandstorm of doe de code van de zandstorm (CWJXUOC). :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Als je begint te rijden, druk je onmiddelijk op de toets waarmee je recht gaat staan op je motor.

Duw zo snel als je kan op die knop (samen met gas-toets)

Eens dicht genoeg bij het vliegtuig moet je w8en tot na er net een lading tonnen is gelost ;-)

Edit: Ik had niet gelezen dat je de missie al had gehaald. Maar voor de mensen waarbij het niet lukt is dit een goeie tip

Bewerkt: door headhunterke
Geplaatst:

Je kan ook de Slower Gameplay cheat doe, SLOWITDOWN, hiermee omzeil je de snelheid en ga je zelfs wat sneller dan het vliegtuig. Je moet er wel opletten dat hij niet meteen op voertuigen werkt.

>>> Door Bling: Zoals door bovenstaand persoon werd opgemerkt, heeft de topicstarter de missie al gehaald. Toevoegende informatie is dus niet echt meer van belang. ;) <<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...