Jump to content

Garage

Slevin

Recommended Posts

Als ik een willekeurige auto die ik heb gestolen of ergens gewoon stond in m'n garage doen, daarna save ik.

Maar als ik later die waggie wil ophalen is de garage leeg. dit heb ik ook met fietsen en auto's want wel f*cking klote is, omdat ik die fiets niet meer kon vinden en de pgj 860 ook niet.

Weet iemand waarom zo is?

owja ik heb al een paar bedrijven, maar ik heb geen gangersters om die te verdedigen, als er ééntje word aangevallen moet ik ze allemaal zelf neeknallen en dat is best moeilijk. hoort dat zo?

Delen op andere websites

Als ik een willekeurige auto die ik heb gestolen of ergens gewoon stond in m'n garage doen, daarna save ik.

Maar als ik later die waggie wil ophalen is de garage leeg. dit heb ik ook met fietsen en auto's want wel f*cking klote is, omdat ik die fiets niet meer kon vinden en de pgj 860 ook niet.

owja ik heb al een paar bedrijven, maar ik heb geen gangersters om die te verdedigen, als er ééntje word aangevallen moet ik ze allemaal zelf neeknallen en dat is best moeilijk. hoort dat zo?

Vraag 1: Dit probleem komt ook bekend voor bij mijn garage. Wat dit precies is weet ik niet maar misschien iemand anders hier op Gtaforum wel. Naar mijn idee is dit een bug/glitch maar dat weet ik niet zeker.

Vraag 2: Normaal gesproken lopen er bij een Empire wat van jouw is buiten een aantal gangleden, meestal in groepjes. Wanneer er dan een een Empire van jouw wordt aangevallen recruteer je een paar van je gangleden en verplaats je je zo snel mogelijk naar hət gevecht. Kijk anders even indeze topic van Die-Hard, misschien haal je er nog wat handige informatie uit vandaan :bier:

Succes, Blink :klap:

Delen op andere websites

owwwh, toen m'n gebouw werd aangevallen waren er wel andere gangster die waren aan hət vechten met cholo's maar die had ik ook neergeknald, dus die moet je recruiten met r1

en dan van die garage is gewoon kut, gaat rockstar daar nog iets aan doen?

Delen op andere websites

owwwh, toen m'n gebouw werd aangevallen waren er wel andere gangster die waren aan hət vechten met cholo's maar die had ik ook neergeknald, dus die moet je recruiten met r1

Je richt met R1 en dan vervolgens R3 om te rekruteren.

Delen op andere websites

Je richt met R1 en dan vervolgens R3 om te rekruteren.

ik heb de psp versie

als je alle gebouwen van een bende hebt ingenomen, kunnen ze je dan allemaal nog aanvallen?

bedankt voor de hulp allemaal!

Delen op andere websites

• 3 weken later...

Vraag 1: Dit probleem komt ook bekend voor bij mijn garage. Wat dit precies is weet ik niet maar misschien iemand anders hier op Gtaforum wel. Naar mijn idee is dit een bug/glitch maar dat weet ik niet zeker.

Vraag 2: Normaal gesproken lopen er bij een Empire wat van jouw is buiten een aantal gangleden, meestal in groepjes. Wanneer er dan een een Empire van jouw wordt aangevallen recruteer je een paar van je gangleden en verplaats je je zo snel mogelijk naar hət gevecht. Kijk anders even indeze topic van Die-Hard, misschien haal je er nog wat handige informatie uit vandaan :bier:

Succes, Blink :klap:

ik had laast een SWAT busje gestolen, en die heb ik in de garage van mijn laatste save huis gezet en die staat er nu nog steeds, maar ik zou het niet weten wat het dan kan zijn.

ik had een tijd geleden ook een sportwagen in de garage van het tweede savehuis gezet en toen ik hem wou pakken was hij er ook niet meer, dat klopt.

volgens mij moet je hem dan in de garage van je laatste save huis zetten, dan moet hij er gewoon blijven staan volgens mij, tenminste bij de ps2 versie wel

guusje :klap:

Delen op andere websites

dit probleem heb ik ook soms en het is gewoon Stom in alle betekenissen van het woord.

bij mij gebeurt dit omdat ik de garage enorm hard push(ik zet er soms 2 autos horizontaal in en dan nog een hoop bikes)

voor de rest zou ik het niet weten

Delen op andere websites

vraag 1: het komt omdat je meer dan het toegelaten aantal voertuigen in je garage zet ik heb er iets op gevonden hoor gewoon 1 auto en al de rest brommers

1ste huis een gang rancher een biker angel 1 streetfighter en 3 pcj-600's

heb er geen probleem mee :?

Delen op andere websites

vraag 1: het komt omdat je meer dan het toegelaten aantal voertuigen in je garage zet ik heb er iets op gevonden hoor gewoon 1 auto en al de rest brommers

1ste huis een gang rancher een biker angel 1 streetfighter en 3 pcj-600's

heb er geen probleem mee :?

Dit is niet altijd zo, het is gewoon een veel voorkomende bug. Ik heb hem zelf ook. Ik heb onlangs nog een Infernus in mijn garage van The Clymenus Suit gezet, en een tijdje daarna was hij er gewoon uit.

Als je de de BMX en de PCJ-900 niet meer vind kan je altijd nog eens kijken op WikiGTA.

Klik hier voor de vindplaatsen van de BMX. Klik hier voor de vindplaatsen van de PCJ-900.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...