Jump to content

Help...ammunition

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoe kan je in een wapen zaak ik kom er niet in.

En in t begin moest je die blikjes omsgieten daarna staat er zo'n wapen teken wat kan je daar? :?:?

Bewerkt: door j1mb0
Geplaatst:
Hoe kan je in een wapen zaak ik kom er niet in.

En in t begin moest je die blikjes omsgieten daarna staat er zo'n wapen teken wat kan je daar? :?:?

Op de plaats ten zuiden van Grove Street waar nu een wapenteken op de radar staat kun je gratis een wapen ophalen. 't Is niet een erg goed wapen, maar voor 't begin van de game is hij niet slecht en raad ik je aan om dat wapen regelmatig even op te halen.

Ammu-Nation kun je in 't begin van de game inderdaad nog niet in. Als 't goed is heb je nog niet erg veel missies gedaan en dat zul je eerst moeten doen. Je krijgt vanzelf een melding dat je naar de Ammu-Nation moet en vanaf dat moment kun je er altijd terecht voor wapens en/of armour.

Edit >> Irritante 'hət' weggefilterd...

Geplaatst:

Vanaf de missie Doberman zul je de Ammu-Nation inkunnen. Je zult een vijandelijk gebied moeten overnemen en je kunt dan eventueel een wapen kopen bij de Ammu-Nation. Zodra deze opdracht is gestart en hij is voltooid, zul je elke Ammu-Nation inkunnen die je zult treffen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...