Jump to content

Eggs zien door de heat vision goggles?

Puke

Recommended Posts

Ik was gisteren een beetje aan het rondlopen met mijn heat vision goggles, en toen zag ik ineens een gebouw dat een andere kleur had dan alle anderen. Het bleek de strip club te zijn vlak bij die kip die met zn kop op en neer gaat.

Heeft iemand nog meer van dit soort dingen gevonden?

Zouden er bepaalde eggs zijn te vinden met de goggles?

Delen op andere websites

Ik was gisteren een beetje aan het rondlopen met mijn heat vision goggles, en toen zag ik ineens een gebouw dat een andere kleur had dan alle anderen. Het bleek de strip club te zijn vlak bij die kip die met zn kop op en neer gaat.

Er liggen zowel bij The Big Ear als in Area 69 HVR. I heb daar wel eens een tijdje mee rondgevlogen (jetpack), maar niets vreemds gezien.

Misschien volgende keer wat beter opletten.

Ik zal eens kijken of de vindplaatsen van de HVG overeen komen met de spots op de Lil' Prome Inn map.

Delen op andere websites

Ik heb die map al eens vergeleken met de items map, maar daar lijkt geen patroon in te zitten wat items betreft.

Misschien wel een goed idee om eens een keer al die plekken van de probe map te bezoeken met jetpack+HVG

ga dat vanavond proberen

Delen op andere websites

Ik heb die map al eens vergeleken met de items map, maar daar lijkt geen patroon in te zitten wat items betreft.

Misschien wel een goed idee om eens een keer al die plekken van de probe map te bezoeken met jetpack+HVG

ga dat vanavond proberen

Ceker Good idee ik ga dat ook testen want die probe inn map is er ceker 100% niet voor niks

Delen op andere websites

Er liggen zowel bij The Big Ear als in Area 69 HVR. I heb daar wel eens een tijdje mee rondgevlogen (jetpack), maar niets vreemds gezien.

Misschien volgende keer wat beter opletten.

Ik zal eens kijken of de vindplaatsen van de HVG overeen komen met de spots op de Lil' Prome Inn map.

sinds wanneer ligt die hvr er?

want ik kan hem niet vinden

Delen op andere websites

sinds wanneer ligt die hvr er?

want ik kan hem niet vinden

Hij heeft er bij mij altijd gelegen bij de Big Ear (bij de sandking), maar gister lag hij er ineens niet meer. Heel vaag.

In Area 69 ligt hij in het huisje waar je de blastdoor moet openen.

Delen op andere websites

Ik ben gisteren nog rond gaan vliegen met mn jetpack + HVG, ben langs alle lill probe inn map punten gegaan, zonder resultaat.

Wel een rare bug/glitch : als huisjes enz spawnen, dan zijn ze eerst helemaal warm(rood) en na 1/2 seconede ofzo worden ze ineens koud(blauw) best raar.

Zo kun je af en toe best rare dingen zien, dacht in het begin echt dat ik ufo's ofzo zag, maar bleek gewoon dat rotsen ed ineens spawnden en rood oplichtten voor 1/2 seconde :puh:

Ben ook nog even in Johnson House geweest, maar daar was ook niets te zien met infra rood.

Delen op andere websites

Ik ben gisteren nog rond gaan vliegen met mn jetpack + HVG, ben langs alle lill probe inn map punten gegaan, zonder resultaat.

Wel een rare bug/glitch : als huisjes enz spawnen, dan zijn ze eerst helemaal warm(rood) en na 1/2 seconede ofzo worden ze ineens koud(blauw) best raar.

Zo kun je af en toe best rare dingen zien, dacht in het begin echt dat ik ufo's ofzo zag, maar bleek gewoon dat rotsen ed ineens spawnden en rood oplichtten voor 1/2 seconde  :puh:

Ben ook nog even in Johnson House geweest, maar daar was ook niets te zien met infra rood.

in een ander topic werd er beweerd dat je met je nachtkijker of infarode hittezoekende bril dat je dan als je naar boven keek dat je dan zag dat de moeder van CJ werd vermoord en ik heb dit al een aantal keer onderzocht zonder enige positieve resultaten

Bewerkt: door san_andreas_boy
Delen op andere websites

in een ander topic werd er beweerd dat je met je nachtkijker of infarode hittezoekende bril dat je dan als je naar boven keek dat je dan zag dat de moeder van CJ werd vermoord en ik heb dit al een aantal keer onderzocht zonder enige positieve resultaten

Dan zal het ook wel niet zo zijn he? ;)

Delen op andere websites

Zal wel bedoeling zijn geweest van rockstar om de clubs "HOT" te maken letterlijk en figuurlijk. weer een mopje.

Delen op andere websites

DeNn!S Geplaatst op Dec 17 2004, 09:56 PM

mischien...... 

WAREN HET WEL ALIENS DIE DE BIGFOOT HEBBEN MEEGGENOMEN EN EEN BARBEQUE EN OP DAT GEBOUW DE BIGFOOT HEBBE GEBAKKE EN DAAROM IS HET NOU ZO HEET ( DAT GEBOU)

lol... :lol:

Dat moet het gewoon geweest zijn... :)

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...