Jump to content

Goeie PC voor hət budget?

Recommended Posts

Geplaatst:

Configuratie:

AMD DURON t/m PROCESSOR: 1,29 GHZ

Geheugen: 512 DDR

Drive 1: DVD-ROM ( Hitachy GD 5000)

Drive 2: 3.5 DISCETTE

Videokaart: GEINTEGREERD OP MOEDERBORD (S3 Graphics ProSavage DDR)

Geluidskaart: GEINTEGREERD OP MOEDERBORD

Netwerkadapter: GEINTEGREERD (Via Pci 10/100MB Fast Ethernet Adapter)

USB 2.0 6 X

HDD: 40 GB (Western Digital)

Geinstalleerde software windows XP Professional, explorer 7.0, Windows media Player 11 en Karpersky Anti Virus (License 11-2007)

Installatie cd Windows xp en Karpersky wordt meegeleverd.

Wat kan ik verwachten op dit PC? Ik wil namelijk o.a. NFS MW en FIFA 07 erop spelen. Hoe zal dat gaan draaien?

Alvast bedankt. Steel Dogg ;)

Geplaatst:

Ik denk niet dat je daar die spellen goed op kan spelen. De videokaart is bagger en geïntegreerd, niet veel harde schijf ruimte, niet echt veel geheugen.

Ik denk dat je toch echt een betere computer kopen.

Mvg,

Flitskikker

Geplaatst: (bewerkt)

Je games die je erop wilt spelen zullen wel geen problemen geven, maar dit zou zeker geen computer voor mij zijn omdat er geen DVD-schrijver op zit en nog Windows XP Profesional op staat. hət ligt er ook aan voor wat je je PC wilt gebruiken. als hət is om te surfen en een paar games te spelen is hət wel een goede computer voor jou, maar wil je er DVD's op branden dan zou ik een andere PC kopen. Zouden we ook mogen weten wat de prijs van die PC is? Want in de Aldi is er deze week een goede laptop voor €699,- te koop!

AMD Turion™ 64 X2 TL-50 processor 1.6 GHz met Dual Core-technologie

1024 MB DDR2 SDRAM werkgeheugen

120 GB harde schijf

15,4' LCD WXGA breedbeeldscherm

NVIDIA® GeForce® Go 6150 Graphics PCI-Express-technologie: TurboCache™ ondersteuning tot 320 MB

8x multi-standaard dvd-/cd-brander met dvd-ram- en dual layer- ondersteuning

4 in 1 multikaartlezer (SD/MMC/MS & MS Pro)

Draadloze netwerktoegang Wireless LAN 802.11b/g tot 54 Mbit/s

Fast ethernet 10/100 Mbit/s on board

V.90 modem incl. modemaansluitkabel

6-kanaals audio-uitgang (analoog + S/P-DIF)

2 ingebouwde luidsprekers incl.

Toebehoren:

comfortabele draagtas, USB scroll-muis, ext. netadapter met VDE/GS-keurmerk, Li-Ion high performance-accu

Software:

(OEM versie voorgeïnstalleerd en/of op recovery cd/dvd)

Windows Vista™ Home Premium

Microsoft® Works® 8.5

Essentials: branden, bewerken/creëren van VCD's, S-VCD's, DVD's en diashows** en uitvoeren van gecompliceerde kopieeropdrachten**

Bullguard Internet Security Pakket (Incl. 90 dagen gratis update via internet-kostenloze registratie vereist)

Aansluitingen:

3x USB 2.0, 1x FireWire IEEE 1394, 1x VGA out, 1x TV Out, 1x netwerk (RJ45), 1x Express Card Slot 54, 1x modem (RJ11), 1x microfoon*, 1x Line In*, 1x Line Out*, 6-kanaals audio out (analoog + S/P-DIF)*

Groetjes,

Kristof.

Bewerkt: door kristof01
Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb de PC gekocht voor 115 euro incl. verzendkosten :Y Wel goed voor de prijs... Wat er ook bijstond, is dat hət zeer geschikt was voor upgrade.

Bewerkt: door Steel Dogg
Geplaatst:
Ik heb de PC gekocht voor 115 euro incl. verzendkosten :Y Wel goed voor de prijs... Wat er ook bijstond, is dat hət zeer geschikt was voor upgrade.

Inderdaad, als ik jou was zou ik wat extra schijfruimte bijsteken, maar hət is mogelijk je games te spelen :Y !

Geplaatst:

Inderdaad, als ik jou was zou ik wat extra schijfruimte bijsteken, maar hət is mogelijk je games te spelen :Y !

Nu je hət toch daarover hebt: Ik heb nog een 40GB Maxtor HD liggen. hət is nog een volle harde schijf. Ik gebruik hət niet, dus denk ik erover na om hem in de PC te monteren, alleen ben ik bang dat de PC daardoor kapotgaat. Ik heb al eens eerder hetzelfde Harde schijf in een PC gesteekt en de PC is daaraan gesneuveld :cry: . Ik weet nog steeds niet waar hət probleem zit, maar zal ik hət in de nieuwe PC monteren, of kan ik hət beter laten zitten?

m.v.g. Steel Dogg ;)

Geplaatst:

Idd geen goede PC... Teminste als je Fifa 07 wilt spelen.... Moet je echt wat beter hebben :$

Geplaatst:
Ik denk niet dat je daar die spellen goed op kan spelen. De videokaart is bagger en geïntegreerd, niet veel harde schijf ruimte, niet echt veel geheugen.

Ik denk dat je toch echt een betere computer kopen.

Mvg,

Flitskikker

Er zit best veel geheugen in, als je vergelijkt met de rest.

Je games die je erop wilt spelen zullen wel geen problemen geven, maar dit zou zeker geen computer voor mij zijn omdat er geen DVD-schrijver op zit en nog Windows XP Profesional op staat. hət ligt er ook aan voor wat je je PC wilt gebruiken. als hət is om te surfen en een paar games te spelen is hət wel een goede computer voor jou, maar wil je er DVD's op branden dan zou ik een andere PC kopen. Zouden we ook mogen weten wat de prijs van die PC is? Want in de Aldi is er deze week een goede laptop voor €699,- te koop!

AMD Turion™ 64 X2 TL-50 processor 1.6 GHz met Dual Core-technologie

1024 MB DDR2 SDRAM werkgeheugen

120 GB harde schijf

15,4' LCD WXGA breedbeeldscherm

NVIDIA® GeForce® Go 6150 Graphics PCI-Express-technologie: TurboCache™ ondersteuning tot 320 MB

8x multi-standaard dvd-/cd-brander met dvd-ram- en dual layer- ondersteuning

4 in 1 multikaartlezer (SD/MMC/MS & MS Pro)

Draadloze netwerktoegang Wireless LAN 802.11b/g tot 54 Mbit/s

Fast ethernet 10/100 Mbit/s on board

V.90 modem incl. modemaansluitkabel

6-kanaals audio-uitgang (analoog + S/P-DIF)

2 ingebouwde luidsprekers incl.

Toebehoren:

comfortabele draagtas, USB scroll-muis, ext. netadapter met VDE/GS-keurmerk, Li-Ion high performance-accu

Software:

(OEM versie voorgeïnstalleerd en/of op recovery cd/dvd)

Windows Vista™ Home Premium

Microsoft® Works® 8.5

Essentials: branden, bewerken/creëren van VCD's, S-VCD's, DVD's en diashows** en uitvoeren van gecompliceerde kopieeropdrachten**

Bullguard Internet Security Pakket (Incl. 90 dagen gratis update via internet-kostenloze registratie vereist)

Aansluitingen:

3x USB 2.0, 1x FireWire IEEE 1394, 1x VGA out, 1x TV Out, 1x netwerk (RJ45), 1x Express Card Slot 54, 1x modem (RJ11), 1x microfoon*, 1x Line In*, 1x Line Out*, 6-kanaals audio out (analoog + S/P-DIF)*

Groetjes,

Kristof.

Op die pc kun je met een onboard videokaart GEEN games spelen (behalve echt oude of 2D spellen).

Ook zie je aan de specs dat hət budget niet zo hoog is.

Schijf ruimte valt echt wel mee hoor. Best veel in vergelijking met bv de cpu en vcard.

Idd geen goede PC... Teminste als je Fifa 07 wilt spelen.... Moet je echt wat beter hebben :$

Wie wil dat nou spelen?

ps. voor 115 euro zou je ook een upgradeset kunnen kopen (Asrock AM2NF6G-VSTA+1gb geheugen+Sempron 3000+), waarmee je direct die games kon spelen en voor een euro of 30 heb je wel een kast + dvdspeler en je had nog een hardeschijf liggen..

Geplaatst:

Kat in een zak...

De AMD Duron wijst erop dat je een Socket A moederbord hebt. Da's een van de oudere processors en sockets. Kun je niet veel nieuws meer insteken.

De prijs zegt mij ook al genoeg. €115,-, daar heb ik een ondergemiddelde videokaart voor (ala ati radeon x1650)

Ik zou doorgespaard hebben en iets véél beters (voor het dubbele geld heb je een aardig andere computer) gekocht hebben

Geplaatst:

Kat in een zak...

De AMD Duron wijst erop dat je een Socket A moederbord hebt. Da's een van de oudere processors en sockets. Kun je niet veel nieuws meer insteken.

De prijs zegt mij ook al genoeg. €115,-, daar heb ik een ondergemiddelde videokaart voor (ala ati radeon x1650)

Ik zou doorgespaard hebben en iets véél beters (voor het dubbele geld heb je een aardig andere computer) gekocht hebben

Ja, voor 225 euro kun je al een nieuwe kopen, die is zeker voor Games en upgraden een stuk beter, maar voor 115 euro is het echt nog niet zo'n slechte pc.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...